15 Ocak 2013 Salı

Angry Bird Serisi...

Yılbaşından önce seri halde bu kızgın kuşlardan diktim.
Bir kısmı oğluşlar içindi.Diğerleri yeğenlerime ve arkadaşımın oğullarına gitti.
Sarı olanı bitiremedim, Dikerken bir yanlışlık yapmışım.Tekrar deneyeceğim.
Siyah olanı biraz el oyaladı.Kırmızılara alışmışım, kolay oldu.Unutmadan bu sitedeki güzel anlatıma göre diktim.
 
 
Aradan bir tane de Hello Kity yastığı çıktı.O da yılbaşı hediyesi olarak tatlı mı tatlı minik bir prensese gitti.Bu bitmemiş hali, bitmiş halinin resmini de daha sonra eklerim..
Şimdi sırada bu serinin diğer karakterleri var.Küçüğüm her gün soruyor, ne zaman dikeceksin diye.Yapacağım oğlum diyorum ama hiç halimde yok.
Herkese enerji dolu güzel bir hafta dileklerimle..

11 yorum:

  1. ne kdar güzel olmuşlar.bravo size ve ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanay, yüzlerinin ifadelerini birazda olsa verebilmişim demek..

      Sil
  2. hepside kızgın acaba neye kızmışlar ama çok sevimliler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızgın ama sevimli.Haklısın Meri.Hayat şartlarına kızmışlardır bence ya da çocukların sürekli kendileri ile oynamasına..

      Sil
  3. mütişşş ellerinize saglık.bunları alınca cocukların yüz ifadelerinide çekmeliydiniz bence :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin çok sevindiğini duydum.25 yaşında olan en büyüğü bile yatağında tutuyormuş Zerrin..

      Sil
  4. Nazancım harika olmuşlar,bayıldım...

    YanıtlaSil
  5. ay bunlar bu kadar neye sinirlenmiş acaba?
    çok şekerler yaa..ellerine sağlık cankız :)

    YanıtlaSil
  6. Hello Kity yastığa bayıldımmm,ellerinize sağlık

    YanıtlaSil