8 Ocak 2013 Salı

Yeni Yıl Hediyesi Atkılar...

Her sene sevdiğim insanlara bir şeyler hazırlamayı çok severim.Bu sene de yeğenlerim ve arkadaşımın kızları için atkı ve bereler ördüm.
Bu atkının ipi Alize Country.Şiş numarası 9. Bir yumak yeterli.11 sayı başladım ve ip bitinceye kadar haraşo ördüm.Daha sonra bir ilmek kapatıp diğer ilmeği söktüm aynı sökülen berede olduğu gibi.Bitirdikten sonra hafif ütü ile ütüledim.Bu atkılardan iki tane daha ördüm ama resmini çekmemişim. 
Bu atkıları da yine aynı yöntemle ördüm.Berelerin örülmesini daha önce anlatmıştım.
 

8 yorum:

  1. Ellerine sağlık bu kış gününde yerinde bir hediye olmuş güle güle kullansınlar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Back to Blak, yeğenlerim kullanmaya başlamışlar bile..

      Sil
  2. Ellerine sağlık. Bu ara kızlarıma ve arkadaşlarımın kızlarına örgüler örmeye başladım bende. Onlar mutlu ben mutlu. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kızlara hediye yapmak kolay Sena hemde çok zevkli.Hemen mutlu oluyorlar.Oğlanları mutlu etmek daha zor..

      Sil
  3. ne şirin olmuşlar yumuşacık pufuduk..ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Alanay.Özellikle Country ile ördüğüm çok sıcak tutuyor.

      Sil
  4. ellerine sağlık canım.çok şık olmuşlar.iyi günlerde kullanılsın sevgiler.

    YanıtlaSil