7 Ocak 2013 Pazartesi

Yeni Yılın İlk Günleri..

Merhaba arkadaşlar.Öncelikle hepinizin yeni yılını kutlarım.Umarım yeni yıl hepimize mutluluklar, sağlık ve huzur getirir.Biliyorum bir süredir ne bloğuma uğrayabiliyorum ne de sizin bloglarınızı gezebiliyorum.Sanırım şaşkınlıkla yazılan bazı yorumlara da cevap veremedim.Geçen sene yazın bir taşınma ile başladı her şey.Acele ile işyerimizi başka bir yere taşıdılar.Hem de ne taşınma, çingene göçü misali.4-5 ay ne telefonumuz ne de internetimiz oldu.Yeni yıla girmeden nihayet biraz oturttuk dediğimiz düzende inşaat işleri ile yine allak bullak oldu.Toz toprak içinde çalışılır mı derken o da oldu.Çoğumuz grip olduk, ben uzun bir süre faranşit ile uğraştım.Görün bakın, manzara budur...
 
 
İşyerinde durumlar böyleyken ne yazık ki yaptığım işleri de ekleyemedim.Şimdi ara ara eklemek istiyorum.İlk yaptıklarımdan biri bu kutuyu süslemek oldu.İşyerimden bir arkadaşımın kızına toka kutusu yaptım.
 Kutu güzel olduğu için sadece yazı kısımlarını kapattım.
  Yeni aldığım mumu tarçın çubukları ile süsledim.
 
Bu arada bu mumları Rosman'den ucuz fiyata bulabilirsiniz..
Sevgilerimle,  kendinize iyi bakın...

18 yorum:

  1. Süpersin valla. Küçük dokunuşlarla harika güzellikler yaratmışsın. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Gülsüm hanım.Sizde küçük dokunuşlarla harika şeyler yapıyorsunuz..

      Sil
  2. Kolay gelsin ne diyelim :)
    tarçın çubuklarıyla sadece çay yapmayı biliyordum , mum işi çok iyimiş çünkü kokusu o kadar güzel ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Merve.Tarçınla süsleme fikrini nette görmüştüm..

      Sil
  3. Aha aha ahaaa! Ben bu taşınma hikayesini bir yerlerden biliyorum. Geçen sene yılbaşından önce de biz aynı durumdaydık. Merkezde 2 ana bloktaki koskoca devlet hastanesini taşıdık. Kabus gibiydi. Önce küçük bloğu taşıdık. Tabi bizi eczane kısmı ilgilendiriyor. Yılbaşının hemen ardından da büyük bloktaki eczaneyi taşıdık. Tabi herkes kendi birimiyle ilgili kısımdan sorumlu. Kar, buz, ayaz. Başhekimin gayreti, büyük şirketlerin ve belediyelerin, hatta bazı kamu kuruluşlarının, ricamızı kırmayarak gönderdikleri kamyonlarla, devlete fazla masraf yaptırmadan, hatta personelin kendi imkanlarıyla falan taşındık. Ama taşınma bir sıkıntı hakikaten. Onca ilaç dolabımızın biri bile sağlam gelmedi. Kendi cebimden masraf ederek malzemeyi temin ettim, personelim de tamiratını yaptı. Önemli evrakı, özellikli ilaçları kaç sefer yaparak kendi arabamla taşıdım. Hemşireler birimlerinin evrakını, dökümanını, alet edevatını eşleriyle kendi arabalarıyla taşıdı. Tam bir seferberlik ruhu. Kolay değil 600 yataklı hastane. Aynı günlerde (adı lazım değil) hastane dışından büyüklerimiz de hastaneye gelip gidiyor ya; koridorda gördüğü personele neden kravat takmadığını falan soruyormuş. Yahu insanlar senin hastaneni, sana masraf çıkarmadan, canlarını dişine takmış taşıyorlar kravat sorma zamanı mı? Afedersin, soluklarını nerelerinden aldıkları belli değil:) Eeee bir başkadır benim memleketim.
    Sonraaaa, Tokinin yaptığı hastane binamız, aradan 1 ay geçmeden tavanlarının akıntısı, kanalizasyonunun basması, bodrumdaki rutubeti ile eski binamızı mumla aradığımız, dışı seni yakar, içi beni yakar bir binaymış, onu öğrendik. Cuma günü akşam 18.30 da hastaneden çıktık, akşam icapçı arkadaşı evden getirtmişler, saat 20.30 da yine kanalizasyon basmış. İnan biz de sizin fotoğraflardaki haliniz gibiyiz. Sizinkide mi devlet kurumu? Kolay gelsin ne diyelim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ve daha da fazlası Nurten hanım.Hiç bir plan ve program yok ve biz sefil olduğumuzla kalıyoruz.Dosya taşımaktan, temizlik yapmaktan fenalık geldi.

      Sil
  4. Özlettin kendini Nazancım:)Bunca işin arasında yine de üretim yapmışsın,Maşallah çok güzel olmuş...
    Bu arada senin de yeni yılın kutlu olsun:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizleri özledim Nathalie.Ama nasıl bir yorgunlukla girdim yılbaşına bilemezsin.İnşallah dinleneceğim.

      Sil
  5. Nazan çok zor bir durum, sabır diliyorum. Çalışmayı geçtim şu ortamda Oturacak yeriniz var mı?

    Mumu tarçın kabukları ile süslemek süper fikir, ellerine fikrine sağlık, mis gibi kokar.
    Kutu küçük eklerle güzel süslenmiş, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oturacak yerlerimizi yeni düzenledik Evren.Nette yeni bağlandı.Telefonumuz hala yok.

      Sil
  6. bu inşaat içinde birde bu işlerle uğraşmak
    pes vallahi
    hayran kalmamak elde değil ;)
    tbrkler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Cicleydi.Bunlar terapi gibi geliyor sadece biraz daha vaktim olsa..

      Sil
  7. Ah Nazan, her işimiz kervan yolda dizilir mantığıyla gidiyor. Kolaylıklar dilerim.
    Kutu güzel olmuş ama tarçınlı mum süper fikir, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tam o mantık Elif.Ama kervanı yolda bile dizemiyorlar...

      Sil
  8. Kolay gelsin Nazan' cım, o ortamda iç çıkarmak da zordur. Mum da kutu da çok şeker olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İşlerimiz hep para ile ilgili Rengim.O yüzden bu durum moralimizi iyice bozdu.Herkes ya birbirine kızıyor ya da dargın.Ben empati kurmaya çalışıp nötr kalıyorum ama yinede sinirlerim yıprandı.Daha önceki yorumuna dönememişim, özür dilerim.Lara'yı yanaklarından sevgiyle öperim..

      Sil
  9. su akar yatağını bulur misali bizlere kolay iki resim bak haaa iyi yerleşmişler de tamam ama size ne zor geçmiştir neyse ALLAH başka dert vermesin kolaylıklar diliyorum kutularınız mum falan güzel olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  10. Dediğiniz gibi Allah başka dert vermesin Meri.Böyle düşünmek biraz rahatlatıyor.

    YanıtlaSil