30 Ocak 2013 Çarşamba

Bir Kenarda Birikenler....

Bugün kenarda kalan, bloğuma koymayı unuttuğum işleri paylaşmak istiyorum.Geçen haftalarda internet bağlantılarımızda sorun vardı.Ne bloğuma girebildim ne de gmail hesabıma.Tabii tek derdimiz net değil, inşaat işleri de tam hız devam ediyor.Bu hafta sonu küçüğümü sünnet ettireceğiz.Şubat tatili vesilesiyle bu da aradan çıkacak.Şimdiden heyecanı sardı beni.İşte benden son haberler.Gelelim unutulanlara.Bu kılıf değişik bir teknikle hazırlandı.Daha çok peçetelik olarak görmüştüm, küçüğü de sevimli oldu ve sevdiğim bir dosta hediye gitti.
Günlükte kullansam, havlularım sade olmamalı.Geçenlerde aldığım iki havlunun ucuna evde olan  fransız güpürlerinden geçirdim.

Ablam için hazırldığım kırlentler.Buna uygun bir de runner yapmıştım.
Arkasına içindeki renklerden çıtçıt bastırdım.
Bu yastıkları da yine çok sevdiğim bir arkadaşıma hazırladım.
Bu kumaşlar bana hep değişik fikirler veriyor.Keşke daha çok vaktim olsa!!!

6 yorum:

  1. yastıklara bayıldım :( ben de yapmak istiyorum yaa

    YanıtlaSil
  2. Hepsi çok güzel olmuş , bu vakitsizlikten bende şikayetçiyim maalesef

    YanıtlaSil
  3. kırlentler çok güzeller.hele desenlerini çok sevdim.ellerinize sağlık.sünnet hazırlıkları için kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  4. Sünnet hazırlığında kolaylıklar dilerim. Darısı düğününe diyelim.
    Peçeteliğin örme tekniği ilgimi çekti, fikir yürüttüm ama denemek lazım.
    Havluların çok güzel olmuş, süslü havlular göz okşuyor ama ben sadesini seviyorum. Belki tembelliktendir.

    YanıtlaSil
  5. Nazancığım ellerine sağlık harika olmuşlar. Benim küçük oğluşum büyümüş de sünnet mi olacakmış? Hayırlı olsun şimdiden. Allah damatlığını da göstersin canım. Tebrik ediyorum.

    YanıtlaSil
  6. hepside çok harika olmuş ellerine sağlık .iyi günlerde kullanılsın.sevgiler

    YanıtlaSil