17 Ocak 2013 Perşembe

Baykuşlu ve Kalpli Lavanta Keseleri...

Baykuşlu lavanta keselerini sevgili Derya'nın bloğunda görmüştüm.Çok hoşuma gitti ve öncelikle bir tane yaptım ama devamı gelecek gibi..
 
 İkincisi ise bu kalpli keseler.Modeli nette görüp, çok beğenmiştim.Elimdeki kullanılmayan motifleri bu şekilde değerlendirdim.İlk önce bunu diktim ama daha 10 tanesi içini elyaf ve lavantayla doldurmamı bekliyor.Sizinde eğer  kullanmadığınız tek kalan motifleriniz var ise bu şekilde değerlendirebilirsiniz..

16 yorum:

  1. Nazan ellerine sağlık, çok güzel olmuşlar, çok beğendim

    YanıtlaSil
  2. Çok güzeller. Baykuş bir harika olmuş. Renkleri çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Eda.Artık iplerde değerlenmiş oluyor.

      Sil
  3. Her ikis de çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lavanta keseleri yapmayı seviyorum Şule.Hem kolayda bitiyor..

      Sil
  4. Baykuşu daha çok beğendim ama ikisi çok şeker olmuş Nazan' cım. Ben de baykuşlu bişeyler yapıyorum bu yılın favorisi baykuşlar :)

    YanıtlaSil
  5. Ne cici , ne güzel olmuşlar ,ellerinize sağlık
    sevgiler
    http://neslihanmetin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. Mekke ufuklarından Allah nuruyla ümmetini selamlayan gül yüzlü nur peygamberimizin selam ve şefaatı üzerinize olsun hayırlı kandiller.

    YanıtlaSil
  7. Baykuş çok şeker ama kalp bir başka güzel olmuş üzerindeki dantel detayıyla. Her ikisinide çok beğendim ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu kalplerden daha çok yaptım Aslı.Ne yazıkki bir türlü yayınlayamadım.Umarım bundan sonra arızalar azalır..

      Sil
  8. Congratulations, your blog is very interesting and your work is beautiful. Kisses from Spain.

    http://redecoratelg.blogspot.com.es/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thanks Maria.I'm very happy for your visit.I want to visit your blog.

      Sil
  9. Çok sevimli hayvanlar Rengim.Her şeye yakışıyorlar.Benim şu aralar favorilerimden biride karga.Ama çok model yok ne yazıkki..

    YanıtlaSil