11 Ağustos 2011 Perşembe

10.08.2011...

Idefix'ten istediğimiz kitaplar dün geldi.Üç tanesi Emrah serbes'in kitapları.Behzat Ç.dizisi bu yazarın romanlarından esinlenerek hazırlanmış.Dizi televizyonda takip ettiğim ender dizilerden.Erdal Beşikçioğlu ve Nejat İşler'i bir kenara ayırırsam, en sevdiğim karakter İnanç Konukçu'nun oynadığı Hayalet karakteri.Çok doğal, bizden biri gibi..Dün akşam Her Temas bir İz Bırakır'ı okumaya başladım.Yazarın dili akıcı, sanki diziyi seyrediyorsunuz.Dizi ile arasındaki tek fark Akbaba karakteri.O romanda biraz daha yaşlı ve çirkin anlatılmış.
 Murathan Mungan Amerika'daki kardeşim için.Petros Markaris favori yazarım, bu da son kitabı.Okumadığım iki kitabı kaldı, onlarında baskısı tükenmiş görünüyor.



6 yorum:

  1. Ne mutluluk !
    Karşılıksız dostlarımız ,kitaplar:)

    YanıtlaSil
  2. Ben de pek sevindim bu kitaplara.Nasılsa bana da uğrarlar :))

    YanıtlaSil
  3. Hayalet, bizim İspanyolca redaktörümüz Kınacığımızın arkadaşı. Hatta Behzat Ç. dizisinde müteahhit Güngörü oynamıştı Kınanın kocası. Canım arkadaşım şimdi doğum izninde, Likyası kucağına gelsin diye bekliyor. Keyifli okumalar canım.

    YanıtlaSil
  4. Devrim'le benim de favori dizimiz. Hayatımda ilk kez polisiye bir dizi seyrediyorum üstelik.

    YanıtlaSil
  5. Emrah Serbes'in kitabini ben de merak ediyorum. Bu arada Behzat C deyince aklima geldi. Biz bu diziyi seyrediyoruz cok guzel dedigimde cok karanlik ve garip gibi bir yorumda bulunmustun hatirlatmak istedim :)) Mungan icin tesekkurler. Iskender Pala kitaplarini da ekliyor musun Amerikali kardesin icin?

    YanıtlaSil
  6. Bence de en iyi dost Nathalie..

    Uğrar tabi Tülin abla..

    Sağol Dilekciğim.Hayaleti tanımak isterdim ..

    Başlarda biraz sıkıcı geliyordu, sonradan çok sardı Saadet. Özellikle oyuncuları çok başarılı..

    Başlangıcı gerçekten garip gelmişti Nevin.Ama kitap daha da hoşuma gitti.İskender Pala ve Ahmet Ümit'te var.

    YanıtlaSil