15 Ağustos 2011 Pazartesi

15.08.2011 ve Beklenen Tatil...

Bugün, yarın derken Ağustosun başında gidilmesi planlanan tatil bugüne kaldı. Yarın sabah önce Erdek-Ocaklar Köyü oradan Altınoluk,annemlerin yazlığı.Annemi çok özledim ben.Herkesin annesi çok özeldir değil mi?Benimki de öyle.Her yaz, her bayram  dörtgözle beklerler bizi.Onların sevinmesini görmek yeter.Bayramın ikinci günü de Alaşehir.Orada da bir anne oğlunu (eşimi ) ve torunlarını bekliyor.Oraya da uğramadan olmaz.Kısacası üç hafta kadar yokum buralarda.Tatile en az 5-6 kitap ve bir torba ip ile gidiyorum.Niyetim aşağıdaki gibi bir sürü lif örmek.Örmesi çok zevkli ve hemen bitiyor.Lifin modeli sevgili  Kutsev'in bloğundan.Sağolsun tek tek resimleyip anlatmış, sayesinde pek çok şey öğrendim.

Hazır ekmek torbasını bu şekilde süsledim.Hediye olarak gidecek.


11 yorum:

  1. aa ben geldim sen gidiyorsun oldu mu?şimdi:)

    çok eğlenip dinlenirsiniz inşallah
    görüşmek üzere:)

    YanıtlaSil
  2. iyi yolculuklar, iyi tatiller..

    YanıtlaSil
  3. İyi yolculuklar canım, bol dinlen, o koltuklardan sonra iyi bir dinlenmeyi hak ettin,bol bol eğlen:)

    YanıtlaSil
  4. İyi tatiller Nazancım sevdiklerinle güzel vakit geçirmeni diliyorum. Vee dönüşte renk renk liflerini bekliyorumm. Ayrıca bir nebze olsun faydam dokunuyorsa ne mutlu bana demekki blogum amacına ulaşıyor...

    YanıtlaSil
  5. Lif örmek bence mucize gibi, dönüşte bana da öğret Nazan:) vee çok çok eğlen.

    YanıtlaSil
  6. Sağlıkla git-gel canım.Benim güzel komşularıma selam söyle.Ben şimdiden özledim seni :(

    YanıtlaSil
  7. Nazan ablacıgım
    Iyı tatıller dılıyorum
    Saglıkla sıhhatle hayırlı yolculuklar olsun
    :)

    YanıtlaSil
  8. Canım ellerine sağlık. Çok güzel olmuş hediyen. İyi tatiller. İyi yolculuklar. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  9. Lifde ekmek torbasıda çok güzel olmuş cnaım..Hayırlı yolculuklar diliyorum..anneciğinin ellerinden bizim içinde öp..hayırlı ramazanlar..

    YanıtlaSil
  10. Ramazan Bayramı'nı doya doya tüm güzelliğiyle yaşmanız dileğiyle. Hayırlı bayramlar.

    YanıtlaSil