5 Eylül 2011 Pazartesi

Dönmek Güzel, İşe Başlamak Zor...



Tatilim bitti.Üç hafta tatilden sonra işe başlamak pek zor geldi.Emekliliğe de daha var, hayırlısı..Tatilde yapmayı düşündüğüm hemen hemen her şeyi yaptım.Lifler örüldü, değişik yerlere gidildi, 6-7 kitap bitirildi ve bol bol denize girildi.Açık tenli olduğum için denize geç saatlerde gittik.Denizden çıktıktan sonra kıyıdaki çay bahçesinde eşimle kitap okuduk. Sonbaharda deniz kenarında keyif yapmanın hayalini kurduk.Güzeldi, çabuk bitti...

13 yorum:

  1. Hoşgeldin,sefa geldin canım.
    Gözümde canlandırdım anlattıklarını,saksıyı ve çiçeğide hatırladım :)Zor oralardan ayrılmak ne diyeyim?

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin Nazancığım, işe başladın ama planladıklarının hepsini de yaptın önemli olan bu.Ben kendimi böyle teselli ediyorum:))

    YanıtlaSil
  3. Hoşgeldin hayatım. Valla eşim kendi kitabını bitirdi (ki kitap okuyan birisi değilken) sonra benim elimdekine sardı bir kitap bile bitiremedim. Ama tatilde bir twity ördüm he he (denizde yani). Ellerine sağlık. İşe başlamak bana iyi geldi bazan çok kızıyorum buraya ama, özlemişim inanki. Evde oturmak bana göre değil galiba.

    YanıtlaSil
  4. Güzel şeyler neden bu kadar çabuk biterki???

    YanıtlaSil
  5. Sag salim donmen guzel nazan abla
    Yollar yine kan golu olmus :( malesef uzun tatilin ardindan
    Darisi sonraki tatillerin basina

    YanıtlaSil
  6. Sağol Tülin abla.Doru ya sen bu çiceği benden önce gördün.Hatta balkonun en güzel halini görmüşsün..

    Hoşbulduk Noblesse.Düşündüklerimi yapmak iyi oldu gerçekten.Özellikle ne zamandır pek okuyamıyordum..

    Dilekciğim sağol.Sende okursun sonra..Hatta bana da getirirsin.

    YanıtlaSil
  7. Bitmesini istemiyoruz ondandır Saadetciğim..

    Elif çok sağol.

    Yollar çok kalabalıktı Feride.Korkmadım desem yalan olur..

    YanıtlaSil
  8. Annemin cicekleri... Ben oraya gitmeyeli 10 kusur yil olmus bu arada :(

    YanıtlaSil
  9. Nazancım hoşgeldin,özledik seni...

    YanıtlaSil
  10. hoş geldiniz güzel bir tatil olmuş hem üretim hem tatil desenize sormayın tatilden sonra ilk bir hafta kabus sonra alışıyor insan..

    YanıtlaSil
  11. O kadar oldu mu Nevin?Zaman çabuk geçiyor..

    Özlemciğim teşekkürler.Ben de özledim sizi.Tatilde nete pek giremediğim için blogların çoğunu izleyemedim..

    Sağol Gönül.Şimdi tatil resimlerine bakıyorum, off çekiyorum..

    YanıtlaSil
  12. Nazancığım hoş geldin ama siz çok hayırsız çıktınız .Neyse dostluklar zorla olmazmış seni seviyorum sevgiler

    YanıtlaSil