30 Eylül 2011 Cuma

Kaz Dağları -Altınoluk....

Altınoluk yollarındayız.Edremit'e Biga üzerinden geçeceğiz.Aslında Susurluk üzerinden karayolundan gidebiliriz.Ama biz her zamanki gibi arayolları tercih ediyoruz ve arayolun Kaz dağlarından geçmesi bizim için daha cazip.Homeros'un İlyada destanında anlattığı Tanrıların bin pınarlı İda dağı bütün ihtişamıyla önümüzde. 

Dağdan inerken Edremit Körfezi'nin görüntüsü..
Eski  Altınoluk köyü dağın yamacında.Köyün diğer kısmı sahilde.Ben eski köyü daha çok seviyorum.
Çay bahçesinde çayınızı muhteşem bir manzara eşliğinde içiyorsunuz.

11 yorum:

  1. muhteşem yerler..hele manzara süper gerçekten..ama resimlerden çok fazla anlaşılmıyor gerçekten gidip görmek bi çayını içmek gerekiyor o yerlerin değil mi??türkiye cennet..ne kadar çok saklı kalmış güzelliği var bilinenlerin yanında:)

    YanıtlaSil
  2. Nazanım çay bahçesinde çay içerken ciğerlerime dolan temiz havayı hissettirdin bana. Mersi şekerim.

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten şu Kaz dağları inanılmaz bir yer...o ne hava ,o ne güzellik...Boşuna destanlara konu olmamış,değil mi?
    Güzel bir gezi olsun...:)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel yerler inşallah birgün bizede gitmek nasip olur

    YanıtlaSil
  5. Permaren gerçekten resimler o güzelliği tam yansıtamıyor.Manzara enfes, havası harika.Deniz soğuk ama o kadar temizki.

    Saadetciğim yakın sayılır size.

    Altınoluğu çok seviyorum Dilek.Nefes aldığımı hissediyorum.

    Dağda adım başı bir çeşme vardı Nathalie.Bir dağ kampından geçtik, aklım kaldı.İda dağının mistik bir havası var.Daha sonraki postlarda dağın zirvesinde yapılan SarıKız şenliklerinin fotoğraflarını da ekleyeceğim.

    İnşallah Canan.Bir fırsat yaratın..

    YanıtlaSil
  6. Gönlümün koyu yeşili.
    Sevmemek ne mümkün ?

    YanıtlaSil
  7. benim güzel memleketim şimdiden özledimmm

    YanıtlaSil
  8. Hem mavi hemde yeşil.Hislerimiz aynı Tülin abla..

    Ne kadar şanslısın Nisahar.Öyle bir doğa harikasında büyümüşsün..

    YanıtlaSil
  9. resimler muhteşem güzel bir gezi olmuş belli:))

    YanıtlaSil
  10. Ankara'nın kuru ikliminden sonra gerçekten güzel geliyor Şirin.

    YanıtlaSil