23 Eylül 2011 Cuma

Bebek Hazırlıkları - II...

Bugünlerde inanılmaz bir yoğunluk yaşıyorum, bir yandan okulların açılması, öte yandan işyerinde acil yapılması gereken tablolar..Eklemek istediğim postlarım sırada bekliyor.Geçen hafta hazırladığımız bebek şekeri sepeti de bunlardan biri..

Bebek şekeri sepetini hasır sepetten yapmayı düşünüyordum.Ama Suluhan'da bunun için plastik sepetlerin satıldığını görünce onlardan aldık.Fiyatı  3,5 TL idi. 

 Önce sapları çıkarıp,sepeti beyaz saten kumaşla kapladık.
Sapları önce kumaşla sonra açık mavi tül ile kapladık.Mavi incileri doladık ve ortasına bir ayıcık koyduk. 
Aynı kumaştan içine bir parça yerleştirdik.Sonra açık mavi dantel ile pileler vererek sepete diktik.En üste ise mavi desenli tülden geçirdik.Birleşim yerlerine kalan tüylü harç, inci ve en üste de bebek yapıştırdık.

Teyzesi ile biz yaptığımız işten memnun kaldık, en önemlisi annemiz çok beğendi.Teyzemiz yeğeni için çoook çalıştı.Zaten sevgi de emektir değil mi?

Not: Emir bebek bu sabah dünyaya geldi.Ben henüz görmedim ama bembeyaz iştahlı bir bebişmiş.Öğlen arası süt kuzusunu görmeye gideceğim.İnşallah anne ve babası ile sağlıklı , güzel yılları olur.

17 yorum:

  1. Daha ne olsun Nazanım. Hani derler ya Şamda Kayısı. Ellerinize sağlık. Hoşgelmiş Emir bebek bu çirkin ve kötü dünyaya, yolu açık ve güzelliklerle dolu olsun inşallah sağlıkla ve anne babasıyla.

    YanıtlaSil
  2. sepetiniz çok hoş olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  3. Çok hoş olmuş. Aynen hazır alınmış gibi. Ellerine sağlık valla

    YanıtlaSil
  4. spet çok güzel, çok şirin olmuş, ikinizin de ellerine sağlık.Emir bebeğe de uzun, mutlu, sağlıklı ömürler...

    YanıtlaSil
  5. Vatana,millete,ailesine hayırlı birey olsun inş.Nazan.
    Sepet de konuşuyor hani.

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık canım ççok güzel olmuş hoşgelmiş emir bebekte sağlıkla büyüsün inşallah allah annesine babasına ve ülkesine hayırlı evlat etsin inşallah

    YanıtlaSil
  7. Allah analı babalı büyütsün canım,çok sevindim..darısı başıma artık:))sepet de pek güzelmiş ellerinize sağlık...sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. sepet çok ğüzel olmuşş..
    EMİR bebekde hoş ğelmişşş.sağlıkla mutlulukla büyür inşallah...

    YanıtlaSil
  9. Güzel dilekleriniz için çok teşekkürler arkadaşlar.

    Filizciğim inşallah sen de tez zamanda bebeğini kucağına alırsın canım...

    YanıtlaSil
  10. Nazancım çok şirin olmuş ellerinize sağlık. Emir bebek hoşgelmiş aranıza, uzun ömürlü olur inşallah. Sevgiler canım...

    YanıtlaSil
  11. Çok ama çok cici olmuş :)
    Ellerinize sağlık..
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  12. allah sağlıklı uzun ömürler versin ne şekerdir şimdi sepet harika olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  13. o kadar güzel olmuş ki...
    sen hep çok mutlu ol bebek... :)))

    sevgiyle okudum ve inceledim..
    teşekkürler cankız...

    YanıtlaSil
  14. Çok teşekkür ederim güzel yorumlarınız için..

    YanıtlaSil
  15. çok güzel olmuş bende yapmak istiyorum ama silikonlamı yapıştırıyorsunuz yoksa dikiyormusunuz?

    YanıtlaSil
  16. Kumaşı sıcak silikonla kapladım, tülleri ise diktim Derya..

    YanıtlaSil