19 Eylül 2011 Pazartesi

Bebek Hazırlıkları-I

Küçük Emir için teyzesi ile birlikte cumartesi bütün gün çalıştık.Emir inşallah önümüzdeki cuma dünyaya gelecek.İlki takı yastığı..


İkincisi kapı süsü.Modeli internetten Emir'in annesi buldu.Yapım aşamaları :
Önce mukavvadan bir büyük üç tane küçük bulut şeklinde parça kestik.
Üzelerine iki kat elyaf koyduk ve kadife kumaş ile kapladık.Kenarlara tüylü harç geçirildi.
Küçük bulutların sadece birine harçtan geçirildi. 
             Harfleri keçeden kestik.Süslerin çoğunu Suluhan'dan ve Erdoğan düğmeden aldık.
                         

                                        Ve sonuç:

11 yorum:

  1. Hepsi süpermiş. Emir adına ben çok sevdim bunları :)

    YanıtlaSil
  2. çok güzel olmuş canım ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. bütün gününüzü almış ama hoş bir çalışma çıkmış ortaya, Emir sağlıkla dünyaya gelsin inşallah.

    YanıtlaSil
  4. minik emirinizi sağlıcakla kucağınıza alırsınız inşallah ellerinize sağlık takı yastığı ve kapı süsü çok güzel olmuş

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuşlar,elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Nazanım Cumartesi akşamı konuştuğumuzda çok güzel olduklarınız söylemiştin. Az bile demişsinz ellerinize sağlık.z Emircikte güle güle sağlıkla kullansın.

    YanıtlaSil
  7. Suhuba, çok teşekkürler..

    Çicekciğim sağol..

    İnşallah Noblesse.

    YanıtlaSil
  8. Emir büyük bir heyecanla bekleniyor Canan.Ailenin ilk bebeği olacak inşallah..

    Tülin ablam sevindim beğendiğine..

    Senle konuştuğumuzda sepetteydik Dilek.Yoruldum ama değdiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuşlar, ben de aralıkta başlayacağım inşallah ilk yeğen için hazırlıklara

    YanıtlaSil