6 Kasım 2011 Pazar

Bayram Hediyelerim-I...

Her şey bir postuma bıraktığı yorumla başladı ve ben sevgili düşhikayem'in bloğunu böyle keşfettim.Kendisi düşlerimizi hem resimliyor hem de hikayesini yazıyor.Onu okurken ben de en son neyi düşlediğimi düşündüm.Yeni bir LCD tv, yeni bir ayakkabı vb..Maddiyata bağlı düşten çok anlık tatminler..Çocukluğumda neler düşlediğimi düşündüm..Aklıma hala çok istediğim dünyayı gezme düşüm geldi, sonra da bunu uçan halıyla yapmayı düşlediğimi hatırladım.Jules Verne'in "80 Günde Devr-i Alem" kitabını okurken heveslenmiştim.Neyse bu düşü sevgili G'ye yazdım.Bu kadar çabuk beklemiyordum,kendisi resimleyip, hikayesini yazmış.O'nun izniyle yayınlıyorum.

Uçan Halı

Bayan Nazan geçen gün  yazdığı mesajında uçan halı'ya binip dünyayı dolaşmak düşünde olduğunu belirtmişti.
Bu duyduğum en güzel düşlerden birisi.
Çoğumuz uçan halıya binip gezme düşü kurmuşuzdur.
Ben de bu düşü kurmuştum.
Ama günlük hayatın telaşından dolayı olsa gerek unutup gitmiştim.
Bayan Nazan, Efe'nin annesi.
Efe düş tadında resimler çiziyor.
Yağmurlu birgün resmini de çizmiş Efe.
Yağmuru düşlemesi ne güzel oluyor.
Bende Bayan Nazan'ın düşünü gerçekleştirmek için epey çaba sarfettim sayılır.
THY kadar arayıp,
Ellerinde Dünyayı dolaşmak için Uçan Bir Halı olup olmadığını sordum.
Telefondaki görevli yanlış yeri aradığımı,orda öyle birinin olmadığını söyledi.
Suratıma kapattı telefonu.
İnsanların dedim kendi kendime
Düşlere bile  saygısı kalmamış.
Neyse biraz uğraşıp ,uçan Halıyı kendim dokudum.
Hatice Teyze sihirli düğümler atmasını öğretti.En sağlam iplikleri kullandık.
Veee
Uçan Halımız bitti.
Bayan Nazan için Bulutlardan randevu ayarladım.
Evet bayan Nazan
Şöyle yaslanın arkanıza ve gözlerinizi yumun.
Mümkünse aşağıya bakmayın.
Haa!bir de Nil Nehrini geçerken bana da haber verir misiniz? 


Not: Arkadaşımın bu sıcak jesti beni çok mutlu etti.Kendisine tekrar çok teşekkür ediyorum, bana düşlerimi tekrar hatırlattığı ve sağlam bir uçan halı yaptığı için.Bu arada Nil'e hala gelemedim.İlk gün eşim Londra'da olduğu için Big Ben saat kulesinde onu izledim, kendisinin haberi yok.Daha sonra Prag'a geçtim.Bugün sırada eski Yugoslavya var.Harika bir şey, hergün yatmadan önce kendime bir rota çiziyorum...

4 yorum:

  1. İtalya ya giderken beni de alırmısın Nazan?Prag kaçtı nasılsa :(

    YanıtlaSil
  2. ★Mutlu Bayramlar,Selamlar Budapeşte'den :)

    YanıtlaSil
  3. sağlıklı ve mutlu nice bayramlar sevgiler

    YanıtlaSil
  4. Nazan;
    :)
    çok tatlısın.

    YanıtlaSil