28 Kasım 2011 Pazartesi

Sıkışık Zamanlarda Yapılanlar...

Yine arşivimden bir resim.Geçen Ramazan bayramında,eşimin en küçük kardeşi için bayramın son günü söz kesilmesine karar verildi. Bayram olduğu için çicekçi ve bir milyonculardan başka açık dükkan bulamadık.Sonunda bir milyoncudan simli ve ayaklı pasta altlıklarından alıp, üstüne Şölen'in kalp çikolatalarını dizdik.Çicekçiden aldığımız tüller,inciler ve şans eseri bulduğum çiceklerle süsleyip,kısa zamanda böyle bir şey hazırladık.

 Bu ise yeni yaptığım bir süs.CDnin üzerine arkadaşımın verdiği çicekleri silikonla yapıştırdım.

18 yorum:

  1. harika ötesi olmuşlar canım bayıldım hem tepsiye hem son yaptığın çiçekli süse ellerine sağlık.sevgiler.....

    YanıtlaSil
  2. çok şık olmuş bayıldım sevgiler

    YanıtlaSil
  3. çokk şık olmuş ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  4. Maharet böyle sıkışık zamanlarda üretmek, tebrik ederim.
    Ayrıca geniş zamanlarda seni bu işler kesmiyor şekerim, koltuk yüzleri falan ancak yani:)

    YanıtlaSil
  5. Yine harikalar yaratmışsın, ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  6. İki süslemeyede bayıldım canım..ellerine sağlık. hamarat hanımsın maaşAllah öyle dar bir zamanda böyle bir güzellik ortaya çıkarmışsın..

    YanıtlaSil
  7. eski cd değerlendirmelerini çok seviyorum harika olmuş, söz tepsisi ise senin yaratıcılığın ve becerinle çok hoş olmuş Nazancım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Mihrimah..

    Teşekkürler Gönül..

    Teşekkürler Canan..

    Sanırım haklısın Elif.Yorumunu okurken güldüm, koltuk maceram tam delilikti.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkürler Derya..

    Teşekkürler Marifetane.Tepsiyi daha güzel süslemek isterdim ama malzeme ve zaman çok önemli..

    Teşekkürler Noblesse.Eski cd değerlendirmeyi bende çok seviyorum.Banu son zamanlarda cdlerden çok güzel şeyler yapıyor..

    YanıtlaSil
  10. Valla ne deyim Nazanım. Süpersin.Sözün bittiği yer. Fikrine, yüreğine,ellerine sağlık öptüm seni kocaman kocaman.

    YanıtlaSil
  11. Ah,bir de geniş zamanların olsa...

    YanıtlaSil
  12. öok guzelller el emegı göz nuru kötu olabılır mı ellerınıze sağlık

    YanıtlaSil
  13. Sağol Dilekciğim...

    Bende düşünemiyorum Tülin abla.O zamanda bir şey gelmezmiş içimden...

    Teşekkürler Zeymuran, bloğuma hoşgeldin.

    YanıtlaSil
  14. Nazanım, insan senin gibi becerikli olunca en ucuzundan ve kısıtlı malzemelerden böylesine şık güzellikler ortaya çıkartır işte, ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  15. Ne güzel yorum.Sağol Banucuğum kendimi sana o kadar benzetiyorum ki..

    YanıtlaSil
  16. vay vay vaayy..içim açıldı vallahi cankız :)

    YanıtlaSil
  17. Sende paylaştıklarınla benim içimi açıyorsun Figen abla..

    YanıtlaSil
  18. Tepsi süslemesi ne kadar güzel olmuş.
    Ancak cd değerlendirmenize bayıldım. Harika bir fikir.
    Bence fotoğraflarınızın üzerine blogunuzun ismini yazmalısınız. Zira son zamanlarda emek hırsızları yapılan çalışmaları kopyalayıp kendi çalışmaları gibi yansıtıyorlar. Naçizane önerim size, mutlaka blogunuzun ismini yazın:)
    Sevgilerimle.

    YanıtlaSil