22 Kasım 2011 Salı

Eskiler ve Yeniler...

Geçen gün kalın kazaklarımı hurçlardan çıkarırken elime eskiden ördüğüm kazaklar geçti.O zamanlar ikisini de severek örmüştüm, zor gelmemişti ama şimdi örebilirmiyim bilmiyorum.İlkinin modelini Almanca bir örgü dergisinden bulmuştum diye hatırlıyorum.Kollarında da aynı modelden var.
 Saç örgülü kazaklar çok modaydı o zaman.Hoş ben her zaman sevmişimdir saç örgüsünü.Böyle fazla saç örgüsü olunca da, bir matematik problemi çözmek kadar zevk veriyor bana.(Yani o zamanlar diyeyim...)
 Sıra da yeni yaptığım daha basitlerde.Eşime daha önce başladığım atkı..

 Bu ise ipini merak ettiğim için ördüğüm fırfır atkı.İpi Alize Dantela.Ben 5 ilmekten yaptım.Bitmesine 5 sıra kala eksilterek bitirdim.Güzel bir ip, atkı dışında da farklı şeyler yapılabilir. 

15 yorum:

  1. kazaklar zor Nazancım ama çok güzeller, fırfırlı atkıdan ben de 5tane kızıma ördüm, güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  2. Kazak örerdim ben de eskiden ama şimdi o kadar sabır gösteremiyorum hemen bitsin istiyorum. Kazakların ikisi de çok güzel ama saç örgülü kazak bir harikaymış:)

    YanıtlaSil
  3. Kazaklar harika canım.Modası geçmiyor bunların bana göre.

    YanıtlaSil
  4. Bende eşime üç renkli kar taneleri moodelinden örmüştüm ama pek giymedi kızlarda sevmiyor bende artık uğraşmıyorum, pembe olan hazır gibi olmuş ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık. Kolay işleriçok seviyorum. Ama ara sıra zor işler de yaptığım oluyor. Ellerine sağlık. Çok güzel hepside emeğineKolay gele.

    YanıtlaSil
  6. ellerinize sağlık harika olmuşlar...ne güzel bir paylaşım olmuş. iyi ve sağlıklı günlerde kullanmanız dileğiyle..

    YanıtlaSil
  7. Hepside çok güzel örülmüş..güle güle kullanılsın..Alize dantelayla örülen fularlardan dan bende örmeye niyetliyim ama bakalım nezaman, ben örene kadar maziden bir örgü modeli olacak:))
    Ellerine sağlık canım fuların rengi çok güzelmiş..

    YanıtlaSil
  8. Hazır gibi güzel olmuşlar.
    Emeğine sağlık canım
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  9. Kışın bizim evde de mutlaka kazak örülürdü eskiden. Artık ben kalın yün kazakları pek giyemiyorum. Daralıyorum nedense.
    Fırfır atkıdan ablam daha yeni örmüş, bana hediye etti:)

    YanıtlaSil
  10. Her renkten örmüşsün Noblesse.Ben en çok rengini Ulus'taki ipçilerde gördüm..

    Aynen Fadiş, benimde sabrım yetmiyor.O kadar aradan sonra eşime hırkayı ancak ördüm..

    Öyle Tülin ablam.Hepsi tekrar moda oluyor..

    YanıtlaSil
  11. Benimkilerde kazak giymiyor Meral hanım, süveter belki.Pembe olnı çok seviyorum ama tifitik olduğu için pek giyemiyorum..

    Sağol Dilekciğim, kafamıza göre her şeyle uğraşıyoruz değil mi?

    Teşekkürler Mihrimah...

    Teşekkürler Marifetane.Fularlar 1 saatte bitiyor, sadece şişler biraz kayıyor.

    Teşekkür ederim Hayat cafe..

    Haklısın, eskiden daha çok örülürdü Semi.Kalın kazakları çok soğuklarda arıyorum.Atkını iyi günlerde kullan..Bizimki oğlumun öğretmenine hediye olarak gitti.

    YanıtlaSil
  12. Atkı çok hoş olmuş,bugün ben de bir yün alıp üçgen boyunluk örüyorum,yakında göstereceğim:)
    Ellerinize sağlık saç örgüsü de çok başarılı olmuş...

    YanıtlaSil
  13. Ilk kazagi ben de giydim hatirliyorum. Senin ben de olan kazak modellerini de iyi bir isikta cekip gonderecegim.

    YanıtlaSil
  14. Dörtgözle bekliyorum Nathalie..

    Özellikle renkli olanı çekersen sevinirim Nevin..

    YanıtlaSil
  15. Harika modeller. Gönülden tebrik ederim.
    Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil