29 Kasım 2011 Salı

Çikolata Kutusundan Yüzük Kutusuna...

Takı takmayı çok severim, favorim ise yüzüktür.Böyle olunca yüzüklerin sayısı giderek arttı ve daha önce kullandığım  kutular küçük kaldı.Ben de büyük bir çikolata kutusunu yüzüklerim için yeniden düzenledim.Malzemeler, oğluşlar tarafından kısa sürede tüketilen çikolataların kutusu, koltuk macerasından  kalan bir parça kumaş,annemden getirdiğim dantel parçası ve ince harç.İçi içinde yine koltuklardan  kalma bir tabaka sünger ve kadife parça kumaş..
 Sıcak sillikonla kumaşı kutunun üstüne yapıştırdım.Kutunun diğer kısımlarını rengini beğendiğim için özellikle uygun bir kumaş buldum.Kenarlarına ince harcı yapıştırdım.
 Gelelim üstüne.Danteli üstüne yapıştırıp, kenarlarına ince harçtan geçtim.Ve sonuç..

İçi içinde süngerin üstüne kumaşı kaplayıp, bıçakla yüzük yerlerini kestim.Bu kısım istediğim kadar düzgün olmadı.Tabaka süngeri düzgün kesmek zor oluyormuş..
 Yüzüklerim yine sığmadı ama en sevdiklerim bir yerde toplanmış oldu..

42 yorum:

  1. Kutu çok şık olmuş canım.Yüzüklerinin içinde benim hala görmediklerim varmış :O

    YanıtlaSil
  2. Nazancım, nasıl bir şıklık olmuş anlatamıyorum, kutu bambaşka bir ruha girmiş, ellerine, zevkine sağlık:)
    Yüzük merakımız var anladıııım :))

    YanıtlaSil
  3. Bazılarını daha çok kullanıyorum Tülin abla..

    Teşekkürler Banucuğum, beğenmene sevindim.Yaparken sık sık aklıma geldin.Yüzükleri çok seviyorum ama sanmaki çok süslüyüm.Tırnaklarıma çoğu zaman oje bile sürmem..

    YanıtlaSil
  4. Kutunun kaplama kumaşına dantel detayına bayıldım, yüzükleri seviyorsunuz, o ne kadar çok yüzük öyle, böyle bir kutu çok güzel fikir, ellerine sağlık Nazancım.

    YanıtlaSil
  5. Çok şık br kutu olmuş canım bu güzel yüzüklerede böyle bir kutu yakışırdı, dantel detayı benimde çok hoşuma gitti çok güzel bir fikir güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Derya.Kutu pratik bir çözüm oldu.Bu dantel parçalarını değerlendirmeyi senden öğrendim.Sende diktiğin çantaların üstünde kullanmıştın.Çok iyi fikir oldular bana..

    YanıtlaSil
  7. Harika olmus!!! Ben de istiyorum ablacik ama ben kupe kutusu da istiyorum :)) Bu arada ilk sira soldan 3., 5.sira soldan3.yu de istiyorum :))

    YanıtlaSil
  8. ne hoş bir kutu olmuş ellerine sağlık bendede değerlenmeyi bekleyen o kadar çok şey varki yüzüklerinizde çok güzelleer iyi ve güzel günlerde kullanmanız dileğiyle sevgiler

    YanıtlaSil
  9. çok şık bir kutu olmuş ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  10. Güzel yorumun için teşekkürler Marifetane..

    Küpe kutusu nasıl olur araştırmam lazım kardeşim.İstediklerin aşağıdan yukarıya 1.sırada mı?

    Teşekkürler Mihrimah. Değerlendirilecek işler hep sırada...

    YanıtlaSil
  11. yüzük koleksiyonu diyelim biz buna :) ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  12. Vay çok şık olmuş, rengine de üstündeki dantele de bayıldım:)

    YanıtlaSil
  13. nazancım çok güzel bir fikir,ayrıca çok da şık olmuş...

    YanıtlaSil
  14. kullandığın kumaşa bayıldım, çok hoş olmuş Nazancığım, ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  15. Çok şık bir kutu olmuş tatlım :) ellerine sağlık. Bana da çok acil lazım böyle bir yüzük kutusu :)

    YanıtlaSil
  16. ne güzel bir değerlendirme çok şık bir kutu olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler Saadet...

    Gerçekten kolleksiyon oldu Hobihane..

    Teşekkürler Fadiş,dantel her yere yakışıyor..

    Sağol Özlem..

    Kumaşın kalınlığı kaplama için daha iyi oldu Noblesse.İçine elyaf koymama gerek kalmadı..

    Yeşimciğim senin içinde bir kutu kaplayabilirim..

    Teşekkürler Gönül, bu kutular ne çok işe yarıyor..

    YanıtlaSil
  18. Nazan, çok zarif bir çalışma olmuş, ellerine sağlık.
    Yüzüklerin çok şık, hepsini iyi günlerde kullan:)

    YanıtlaSil
  19. bende yaptım başka bir yerde gördüm benim ki küçük bir kutu oldu ama derli toplu oluyor gerçekten.senin kutun şık olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  20. çok güzel olmuş ellerinize zevinize sağlık bnde denicem brz kopya çemiş olucam ama neyse :p (ilayda)

    YanıtlaSil
  21. çok şık olmuş,elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  22. Elifciğim teşekkürler..

    Sağol Sezo.Seninki nasıldı?

    Teşekkürler İlayda.İstediğin kadar kopya çek, fikir verebildiysem ne güzel..

    Teşekkürler Nestug..

    YanıtlaSil
  23. muhteşem bir geri dönüşüm ellerine sağlık. yüzüklerine de hasseten bayıldım. güle güle kullan

    YanıtlaSil
  24. Çok nefis bir kutu olmuş ,elinize sağlık. Çok profesyonel gözüküyor. Yüzükleriniz de çok güzelmiş bu arada herbiri çok şık :)

    YanıtlaSil
  25. Ellerine sağlık. Güle gülekullan, çok güzelolmuş

    YanıtlaSil
  26. Ne kadar kullanışlı olmuş,çok güzel bir fikir!
    Bence sığmayan yüzükler için bir tane daha yapılabilir:)

    YanıtlaSil
  27. Teşekkürler Fuska..

    Teşekkürler Cebimdeki Renkler.

    Teşekkürler Evren..

    Beğendiğinize çok sevindim arkadaşlar..

    Yenisini yaparsam onu da doldururum diye korkuyorum Nathalie.Son zamanlarda kendimi engellemeye çalışıyorum..

    YanıtlaSil
  28. istediklerim yukaridan asagiya :) Ben siparisimi iletiyorum. Bir yuzuk kutusu (kucuk olabilir benim bu kadar yuzugum yok ama kupem var) ve bir de kupe kutusu. Bu arada gecen gun baykuslu kolyeler ve kupeler gordum aklima sen geldin. Kolleksiyonun icin yollayacagim :))

    YanıtlaSil
  29. Kutu çok şık olmuş, ellerine sağlık.Yüzüklerinde çok güzelmiş iyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  30. aynı kutudan bayram da bana da geldi.içindekiler bitti kutuyu sakladım birşeyler yaparım diye.bana fikir verdiniz çok tşk.ler.ellerinize sağlık harika olmuş

    YanıtlaSil
  31. Ne kadar kullanışlı bir kutu yapmışsın. Yüzükler derli toplu duruyor. Ellerine sağlık, çokta güzel olmuş. :)

    YanıtlaSil
  32. bu çok güzel olmuş gerçekten bende bir sünger bulursam mutlaka yapıcam..ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  33. Harikulade. İnce harç ne demek ve nerde satılır, neye benzer?

    YanıtlaSil
  34. Nevinciğim lal taşlı yüzüğü beğenmişsin.Takımı var onun, kullanırım dersen gönderirim sana.Küpe kutusu için internetten sende bak, benim gördüklerim genellikle asmalı.Baykuş takılara hayır demem, sen zevklisindir eminim çok orijinaldir.

    Teşekkür ederim Ozi..

    Serpil hanım sağolun, siz kimbilir ne güzellikler ortaya çıkarırsınız.

    Teşekkürler Necla, dene çabukta bitiyor..

    Teşekkürler Hobivakti.Senin boyadığın kutular yanında epey sönük kalıyorlar..

    Bu harçlar çoğu büyük tuhafiyeci de var Ecehan, bir tür sert fisto gibi düşün.Ben Ankara'da Erdoğan düğme veya Karademirlerden alıyorum.Kalınlarını avize kaplarken kullanmıştım.

    YanıtlaSil
  35. Şu geri dönüşüm tasarımlarına bayılıyorum. Sizin eserinizde çok güzel olmuş. Elinize sağlık. Ben de naçizane bir blog açtım.. Ziyaretinizi beklerim. Takipteyim.. Sevgiler..

    YanıtlaSil
  36. Ellerine sağlık arkadaşım süper olmuş. Çok da şık sğlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  37. Teşekkürler Tasarıbell.Sizin bloğunuzu da takibe aldım.Yaptıklarınızı çok beğendim..
    Geri dönüşüm bütün işler en büyük zevklerimden..

    Dilekciğim, sağol canım...

    YanıtlaSil
  38. İşte gerçek bir geri dönüşüm :)

    YanıtlaSil
  39. Kullandığınız kumaş ve üzerindeki dantel çok hoşuma gitti. Ben yapsam da bu kadar yüzüğüm yok ki doldurayım:))

    YanıtlaSil
  40. Kumaşı döşeme kumaşıydı Semi.Sende daha ufak bir kutu yapabilirsin.

    YanıtlaSil
  41. Süpersiniz. Çok beğendim.

    YanıtlaSil