2 Kasım 2011 Çarşamba

Efe'nin Hayal Dünyası...

Küçüğümün hayal dünyasından.Ailemizi yağmurda şemsiyeleri ile çizmiş.Benim sarı saçlarımı ve çicekleri unutmamış.Detaylar konusunda çok dikkatli.
Hayal dünyamızın değişmezleri Hotwheels arabalar.Yaptığımız resimlerin çoğu arabalı olanlar.Ela kim derseniz, kimse.Okuma yazmayı yeni öğreniyor ya ilk öğrendiği kelimelerden biri.
Resimler genellikle isteği doğrultusunda buzdolabında ve benim işyerimdeki odama asılıyor.Asmazsam da kızıyor, ona değer vermiyorum diye..

12 yorum:

  1. Ay yerim ben onun hayal dünyasını annesi, güneşte atlanmamış ya bayıldım bayıldım

    YanıtlaSil
  2. Hayal dünyalarında neler var, neler yok bilmiyoruz değil mi? Ama eminim çok güzel şeyler düşünüyorlardır. Fikrine sağlık Efoşun.

    YanıtlaSil
  3. Bak sen bizim yumurcak buyumus ve guzel resimler yapmaya baslamis. Renkleri kullanisini sevdim :) Yalniz abiye semsiye cizmemis :)) Bize de yapsin biz de buzdolabina asariz resimlerini :)

    YanıtlaSil
  4. çok güzel:))
    Ama 2 erkek çocuğu annesi olarak ben bu Hotwheels arabalarını hiç duymadım....

    YanıtlaSil
  5. keşke çocukların masum dünyaları hakim olsa hayata ne güzel olur...

    YanıtlaSil
  6. bu güzel resimleri yapan minik elleri öperim ben:)))

    YanıtlaSil
  7. Genelde gülen bir güneş yapıyor Sevda.

    Öyle Dilek.Hayalgüçleri çok geniş.

    Gerçekten neden ona çizmedi ki Nevin?Ben bir sorayım.Yapar size de hele asılacağını duyunca hiç kaçırmaz.

    Renk renk arabalar Saadet.Farklı modelleri var, bir de çok pahalı set oyuncakları.Köpekbalıklı, yıkamalı, renk değiştirmeli falan.

    Haklısın Mihrimah.O kadar masumki hayatları.

    Sağol Noblesse..

    YanıtlaSil
  8. Bana gelirse hemen yer bulunur evimde Nazan .Neşe ve sevgi getirir hem,biliyorum.

    YanıtlaSil
  9. Küçük çocukların çizdiği resimlere bayılıyorum.Nasıl güzel çizmiş :)Bende kızlarımın resimlerini asıyorum hep bir yerlere bu gidişle evde yer kalmayacak :)

    YanıtlaSil
  10. Benden daha güzel çizmiş resimleri..
    Allah nazarlardan saklasın yavrunuzu.

    YanıtlaSil
  11. Çok içten bir resim yapmış,mutluluğunu yansıtmış,renkler güzel:)
    Saklayın o güzel resimlerini...tarih atmayı unutmadan.

    YanıtlaSil
  12. hep aynı şeyleri söylüyorum..
    insanların en güzel resim yaptığı dönemler, bu küçük yaşta olduğu dönemler..
    tamamen doğal, hiç bir etki altında kalmadan ve özgürce..
    işte bu yetenek, daha sonra okula başlayınca köreliyor..
    çünkü okullarda, kalıplara sokuluyor insanlar..hep standart,tekdüze konuşarda resim yapa yapa, bütün doğal yeteneklerini kaybediyorlar..
    sürekli aynı şeyler:
    -23 nisan resmi yap
    -10 kasım resmi yap
    -anneler günü resmi yap
    -cumhuriyet bayramı resmi yap
    -vs. vs.
    taaa, ilk okuldan, lise bitene kadar :(
    böylece zamanla herkes köreliyor, birbirine beziyor yaptığı resimler..
    ben en çok, minicik çocukların yaptığı resimleri seviyorum..
    bayılıyorum bunlara ya :)))

    aferin yavrucan, o minicik ellerine sağlık..öpüyorum o minicik marifetli ellerini :)))

    şahane bayramlar sana ve ailene cankız :)

    YanıtlaSil