17 Kasım 2011 Perşembe

Bayram Hediyelerim-II...

Bu hediyemi daha önce eklemek istemiştim ama her zamanki gibi Efe makineme el koyup, resimleri silmiş.Bugün tekrar çektim ve ona fırsat vermeden ekliyorum..Bu çantanın farklı rengini Tülin ablada görmüş ve çok beğenmiştim.O da sevdiğim renklerde  benim için bir tane örmüş, haraşo kısımlar ise  annesi Nur teyzenin eseri.Sıcacık bir dosttan sıcacık bir çanta, insan kendisini böyle şımartan dostları varken mutlu hissediyor.


 Yeni bitirdiğim bu atkı sevdiğim bir insanı ısıtacak.İpi Çelebi'nin Pırıl iplerinden.

14 yorum:

  1. Canım güle güle kullan çok güzelmiş,sıcacık dostlarının hiç eksilmemesi dileğiyle...

    YanıtlaSil
  2. İnşallah Özlemciğim inşallah...

    YanıtlaSil
  3. Nazan Hanım, bayıldım hediyelerinize. Elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan, çok güzeller:)

    YanıtlaSil
  5. İyi günlerde kullan cancağızım.

    YanıtlaSil
  6. çok güzel, güle güle kullan Nazancığım.

    YanıtlaSil
  7. Çantan çok güzel olmuş cnaım güle güle kullan..Sende güzel iyi bir dostsun ki dostlarının sevgisi hiç eksilmiyor bence..Allah kimseyi dostsuz duasız bırakmasın..sevgiler canım.

    YanıtlaSil
  8. canım iyi günlerde kullan çantanda atkıda harika olmuş....iyiki dostlar var demi

    YanıtlaSil
  9. çok güzel iyi günlerde kullan

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Ehlikeyf..

    Teşekkürler Bahar..

    İnşallah Tülin abla, birlikte..

    Teşekkürler Noblesse..

    YanıtlaSil
  11. Amin Marifetane.Güzel yorumunuz ve güzel dilekleriniz için çok teşekkür ederim..

    İyi ki varlar Mihrimah, ilaç gibi oluyorlar..

    Sağol Canancığımm..

    YanıtlaSil
  12. İyi günlerde kullan, çok güzel..

    YanıtlaSil
  13. Oh oh efendim. Nur ve Tülin Sultanların ellerine sağlık. Çok güzel olmuş çantanız. Sağlıkla kullanınız. Atkılarda süper görünüyorlar Nazanım ellerine sağlık.

    YanıtlaSil