9 Mart 2012 Cuma

Ödevimiz Efe Bebek ve Yeni Örgüler..

Dün akşam komşum arayıp, oğlunun bugün için okula bez bebek götürmesi gerektiğinden bahsetti ve yardım istedi.Elimde çorap bebeklerden vardı, onlardan verdim.Komşumun oğlu büyüğümle aynı yaşta ve aynı okulda.Aklıma onunda ödevi olabileceği geldi, kendisi de dershaneden yeni gelmişti.Saat:21:30'da oğluşla aramda geçen diyalog:
-Umutcuğum arkadaşının yarına bebek ödevi varmış, siz yaptınız mı bundan?
-Şeyy anne, ben unutmuşum yarın benimde götürmem gerekiyor.Öğretmen bize yöresel bebek olabileceğini söyledi.
-Oğlum niye daha önce söylemedin?
-Olsun anne, sen yaparsın.Ben sana güveniyorum.(Halbuki daha iyi çalışsın diye beyfendiye biz söyleriz bu cümleyi, o bana sattı.)
Anne  o saatte makine başına geçer.Kafasına göre bebeği çizip, makinede diker.İçini doldurur.Dikerken aklına efe bebek yapmak gelir. Kalın keçeden fes yapar, çevresine iğne oyası diker. 
Yine keçeden pantalon ve yelek dikilir. 
Bir saat sonra efe bebek hazırdır.
En güzeli de oğluş çok beğenir ve annesine sarılarak öper.(Bu kısım çok önemli çünkü bilen bilir 14 yaşında yeni ergen bir erkeğin  annesine sarılarak öpmesi zor bir olaydır.)
Anne yorgun ama mutlu eline örgüsünü alır, biraz da onu dürter.Yelek daha 1,5 yaşındaki başka küçük erkek içindir. 
Sevdiklerimizle mutlu bir haftasonu dileğiyle...

14 yorum:

  1. Eee çocuk bilirse ki böyle marifetli annesi var ;-) unutmak sorun olmaz.
    Ellerinize sağlık, efeleri çok severim.

    YanıtlaSil
  2. efe bebek çok tatlı, şanslı çocuk:)))örgünün renkleri çok hoş, bitmişini de görürüz heralde, mutlu hafta sonları.

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel bir iş çıkarmışsın ve bütün yorgunluğuna değmiş, ellerine sağlık canım:)

    YanıtlaSil
  4. of of of 1 saatte yapılan bebeğe bakar mısın. Nekadar da güzel olmuş. Aklımın bir köşesinde bulunsun bu fikir...

    Bu arada haklısın 14 yşında anneyi öpmek zor..

    YanıtlaSil
  5. Süper anne demek istiyorum size.Harikalar yaratmışsınız.Karşılığında da süper bir sarılma almışsınız.Ellerinize sağlık. SEvgiler,

    YanıtlaSil
  6. Oooooo süper süper ellerine sağlık. Daha ne olsun. Pek güzel olmuş. Umutcuğumun sözlerine de tarih tekerrür ediyor diyorum. Valla Nazan benim koca dana sürekli bana yapışık şap şup durmadan öptüğü için. Ben bazan bunalıyorum bileeeeeeeeeeee. Neyse işte böyle. Öptüm seni kocaman kocaman.

    YanıtlaSil
  7. Aynen Ece, ne olacak anne sen hemen yaparsın gibi cümlelerde yan ceplerinde..Bu arada efeleri bende çok severim..

    Teşekkür ederim Noblesse.Yeleği bütün örüyorum, bitince paylaşırım..

    Değdi Elifciğim..

    Acele çözümler Saadet.Ada 10 yaşlarında ama benim büyük gibi.Yapısalda biraz sanırım..

    Çok teşekkür ederim Tuğçe.

    Erkek çocukları unutmaya yatkın Dilek.Seninki de büyük ama çok sevimli..

    YanıtlaSil
  8. ellerine sağlık canım çok güzel olmuş:))))
    nedense bu tarz ödevler hep unutuluyor ve bizde geç saatlere kadar üretmeye çalışıyoruz :)))

    YanıtlaSil
  9. Çok şeker olmuş Efe Bebek Nazancım, eline sağlık.

    YanıtlaSil
  10. Günaydın harikasınız gerçekten çok güzel. Benim kızım da 10 yaşında ve bu tür ödevlerini ben yapıyorum. Ne zaman bitecek bizim ödev derdimiz?

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Gülsüm hanım..

    Hepimiz aynı dertten muzdaripiz değil mi Çicek?

    Teşekkür ederim Rengim.Tekrar sesini duyduğuma çok sevindim..

    Ancak büyüdüklerinde Nergiz.Dün gecede ödevleri ile geçti, alışkanlık yaptı artık..

    YanıtlaSil
  12. Surekli degistirilen egitim sistemi ogrencilerden cok aileleri egitme yonunde sanirim :)

    YanıtlaSil
  13. Ben üçünü defa ilkokul ikinci defa da ortaokul okuyorum ki, bu kadar eğitim fazla geldi Nevin..

    YanıtlaSil