22 Mart 2012 Perşembe

Runner,Çicekler ve Örgü...

Dikişi zamanla daha çok sevmeye başladım.Yapılacak o kadar çok seçenek var ki.Geçen hafta diktiğim runner..
Dileğin verdiği eski bir perdeden Tülin ablanın direktifleri doğrultusunda diktim.Uç kısımları içeri katladım. 
 Daha küçük bir tanesi köşe sehpama dikildi.
 Uçlarına püskül takacaktım, vazgeçtim.Farklı bir şeyler bulacağım ya da sade kalacak..
 Çicekler bana baharın geldiğini daha çok hissettiriyor.Karanfilime bakmaya doyamıyorum..
Evimde vazgeçilmezim, pencere önünde mutlaka renk renk menekşeler olmalı.

Küçükken annemin çiceklerle konuşması garip gelirdi.Şimdi ben konuşuyorum onlarla..
Bu örgümü bebek battaniyesi olarak başlamıştım, vazgeçtim.Bir tane daha örüp, yastık yapmaya karar verdim. 

19 yorum:

  1. benim gözüm karanfilde kaldı ama:))))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık, çiçeklerine bayıldım, ne güzeller:)

    YanıtlaSil
  3. Nazancım çok güzel olmuş, bayılıyorum bu diktiklerine ben hiç beceremiyorum dikişi.

    YanıtlaSil
  4. Diğerlerinin yanında iyi duracak bu yastık.Eline sağlık canım.

    YanıtlaSil
  5. hepside birbirinden güzel ama karanfilde benimden gözüm kaldı:)))

    YanıtlaSil
  6. Nazancığım ellerine sağlık çok güzel olmuş, sağlıkla kullan. Çiçeklerin de misler gibi menekşeleri hep çok severim zaten. Bana göre şirin ve çok narin gelirler.

    YanıtlaSil
  7. Runner ve çiçekleri. Bayıldım. Ne güzeller.

    YanıtlaSil
  8. Nazan'cım yazıların benim panele düşmüyor,niyeyse.Anlamadım bir türlü.:(

    YanıtlaSil
  9. Benimde gözdem karanfil Saadet..

    Seninkilerde Elifciğim, özellikle kaktüsün..

    Kutsevciğim bende senin gibi düzgün örmeyi beceremiyorum.Senin her yaptığın çok düzgün ve güzel oluyor..

    Bunları turuncu çekyata düşünmüştüm Tülin abla.Çocuklar çok fena batırıyor..

    Teşekkür ederim Marifetane..

    YanıtlaSil
  10. Karanfil biraz nazlı Çicekciğim. Sevildiğini biliyor galiba, biraz ilgilenmesem hemen boynunu büküyor..

    Sağol Dilekciğim..

    Teşekkür ederim Gülsüm hanım..

    Bir bakayım Gezgin.Bende de bazı bloglarda oluyor bu sıkıntı..

    YanıtlaSil
  11. menekşeler benim de vazgeçilmezim, runnerlar çok şık olmuş, ellerine sağlık Nazancım, battaniyeyi yastığa çevirmen iyi fikir, elimde bir bebek battaniyesi var, ör ör bitmiyor:))))

    YanıtlaSil
  12. Dikiş dikebilmek çok güzel ve yapılabilecekler bir o kadar çok. Runner çok güzel olmuş, ellerine sağlık, güzel günlerde kullan.

    Tığ işini çok severim. Bu modelde çok güzel, renklerde harika, ellerine sağlık.Kolay gelsin.

    YanıtlaSil
  13. runner çok hoş olmuş.ellerine sağlık.bende de bekleyen o kadar çok dikiş varki teğellenmiş dikiş makinası almamı bekliyorlar..hayırlısı bakalım.çiçekçi bir insan olarak karanfillere ve menekşelerine bayıldımm.ben hemen hediye ediyorum elimde tutamıyorum...sümbüller hariç.bu modele bende başlamak istiyorum tabi tüm yarım işler bitince zor mu.sevgiler.

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Noblesse.. Runnerların köşeleri tam istediğim gibi olmadı ama acemiliğime geldi.Battaniye örmek beni çok yoruyor .

    Evrenciğim dikişte acemiyim,el yordamı yapıyorum.Tığ işini çok seviyorum bende..

    YanıtlaSil
  15. Ben menekşelerimi çoğaltırsam hediye diyorum Mihrimah.Menekşeler diğer çiceklerden daha dayanıklı.Örgü modeli zor değil.Bence rahatlıkla yaparsın..

    YanıtlaSil
  16. Ben menekşelerimi çoğaltırsam hediye diyorum Mihrimah.Menekşeler diğer çiceklerden daha dayanıklı.Örgü modeli zor değil.Bence rahatlıkla yaparsın..

    YanıtlaSil
  17. Nazanım, insan diktikçe, ortaya birşeyler çıktıkça, daha da yapası geliyor değil mi :) Örtüleri çok şık olmuş, böyle bırak bence :) Çiçeklere gelince, onların güzelliğine kelimeler yeter mi kiiii :)

    YanıtlaSil
  18. menekşeler harika görünüyor ben hiç menekşe büyütemiyorum çok ilgi istiyor sevgiler

    YanıtlaSil