5 Mart 2012 Pazartesi

Pizza,Un Kurabiyesi..Bol Kalorili Bir Haftasonu...

Geçen hafta sonu müthiş bir tipi vardı Ankara'da.AKM'deki Rize Günlerine gitmek istiyordum, olmadı.Bende oğluşlarım için çalıştım.İlki Dr-Oetker'in Un Kurabiyesi.Büyüğüm çok sever ve hemen hemen hepsini o tüketti.
Daha sonra akşamüstü pizza yaptım onlara.Küçüğüm sevmediği için mantar koymadım.
Tarifim bu kitaptan.Annem evlendiğim zaman vermişti, yaklaşık benim yaşımda ve her zaman elimin altında.Ondan yaptığım her tarifde annemin eli varmış gibi geliyor bana.. 
 Rus salatamız.Mayonezini Tülin abladan öğrendim.İlk defa denedim ve çok beğendim.
 Gördüğünüz üzere çok kalorili bir hafta sonuydu ama  yemedim desem yalan olur.Hepsinin tadına baktım.Yemek kadar güzel bir şey var mı acaba?

16 yorum:

  1. Ellerine sağlık afiyet olsun, un kurabiyesini merak ettim nasıldı:)

    YanıtlaSil
  2. MMM ELLERİNE SAĞLIK CANIM
    :)))

    YanıtlaSil
  3. Mayonezi beğenmene sevindim.
    Ne kolay di mi?

    Un kurabiyesi bana anlattığın mı?Hımmm...güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  4. Kitaplarımız da aynı.Benim ki birkaç basım öncesi elbette :)

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık canım.hepside çok lezzetli ve de gel beni ye diyor...ay içim gitti valla.sevgiler

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık. un kurabiyesinden aldım birkaç tane:))

    YanıtlaSil
  7. Sağol Fadiş.Biz beğendik,tereyağ kullansam daha da iyi olacakmış..

    Teşekkür ederim Ayşe hanım..

    Mayonez çok işime yarayacak Tülin abla.Hazır almayı sevmiyordum.Un kurabiyesi hem kolay hem de lezzetli.Annemde bir tane de sendeki gibi daa eski basım var sanırım..

    Sağol Mihrimah, gel birlikte yiyelim..

    Afiyet olsun Saadet.

    YanıtlaSil
  8. bu sofraya doyum olmaz, nefis görünüyorlar, ellerine sağlık Nazancım.

    YanıtlaSil
  9. Valla Nazancım yemek kadar güzel bi şey olamaz sanırım,yapması bir zevk yemesi ayrı bir zevk bence,ellerine sağlık,bak şimdi benim de mutfağa giresim geldi...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Noblesse.En güzeli de severek yemeleri..

    Gerçekten öyle Özlem.Sağlık problemleri olmasa daha da güzel olcakta..

    YanıtlaSil
  11. eskiden bakkalımızda un kurabiyesi satılırdı.. onun tadını hiç bir zaman alamadım bir daha..
    sevgiler....

    YanıtlaSil
  12. Haklısın Saadet.Bende o tada çok az rastlıyorum.

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık,çok lezzetli görünüyorlar.

    YanıtlaSil
  14. Hımmm pek de lezzetli görünüyor. Ben geldiğimde pizza isteriiiim.

    YanıtlaSil
  15. Ay nazan'cığım ''mantar koymadım'' dedin ya, aklıma geldi. Benim çocuklar küçükken, ağabeyimin çocuğu filan hep beraber yazın anneme üşüşürdük. Kadıncağız seviyorlar diye pizza yapar. Tepsinin bir köşesi mantarsız,bir köşesi peynirsiz,bir köşesi domatessiz olurdu:))Tek tepsiyle çocukların hepsi memnun edilirdi:)))

    YanıtlaSil
  16. Teşekkürler Efenaz..

    Yaparım Dilekciğim.Ama usta olan sensin..

    Bizim evde de buna yakın manzaralar Nedret abla.Hep sevsinlerde yesinler derdindeyim.İnşallah bir gün onlarda bunları senin gibi sevgiyle hatırlarlar..

    YanıtlaSil