14 Mart 2012 Çarşamba

Yarım Kalanları Bitiriyorum...

 Bu günlerde yarım kalan işleri bitirme derdindeyim.El işlerim, kitaplarım.En son çok sevdiğim arkadaşlarımın bebeği için bir hurç hazırladım.Daha önce ördüğüm battaniyeler, yelekler bir hurç içinde Tuna Devrim için yola çıktı.Hurca son eklediğim kapı süsü oldu.Aslında kapı süsü Tülin ablanın hediyesi.Ben üzerine mavi kuşları keçeden yaparak ekledim, bir de ponponları.. 

 
El işlerimi yarım bırakmaya alışkınımdır ama bir süredir bir heves başladığım kitaplarımı da yarım bıraktığımı farkettim.Bu nasıl bir ruh hali ise kendime kızdım.Ve bir proğram yapıp tek tek yarım kitaplarımın üçünü bitirdim.
-İlki Hakan Günday'ın Az romanı oldu.Yazar genç kuşaktan ve geniş bir hayran kitlesi var.Kitabı bitirdiğimde romanın konusundan çok yazarın tarzı iz bıraktı bende.Sürekli okuyucuyu irkilten, rahatsız eden,şiddeti en yalın haliyle işleyen, aşırı zeki, Oğuz Atay hayranı genç bir yazar.Roman ise ülke gündemindeki konuları anlatan ancak abartılı tesadüfler içeren  iginç bir romandı.Benim için acı ve baharatı bol bir yemek gibiydi.
-İkincisi Petros Markaris'in Büyük Ortak romanıydı.Polisiye tarzı bir roman ve aynı yazarın okuduğum başka bir romanını paylaşmıştım.Bu romanı ise benim için biraz sıkıcıydı.Çok fazla mekan tarifi vardı ama Yunanistan'ın tarihi ve politik yapısına ilişkin detayları öğrenmek ilginçti.
-Üçüncüsü iki ciltlik bir aşk romanıydı.Bu roman ise benim için vanilyalı puding gibiydi.İz bırakmadı sadece hoş bir tad bıraktı..

20 yorum:

  1. Tıpkı ben diyeceğim Nazancığım, herşey yarım heryer yarım üstelik senin gbii kendimi organize de edemiyorum. Darısı başıma ne diyeyim. Bayılacak arkadaşın bu güzel hediyelere, kapı süsü çok güzelmiş üstelik ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. ben de işlerim yarım kalsın istemem rahatsız olurum bitene kadar..kitap yorumlarını sevdim,baharatlı,vanilyalı falan:))süpersin:))

    YanıtlaSil
  3. Oh be sonunda duymak istediğimi duydum. E o zaman hadi kolay gelsin sana. Silkinmişsin belli belli. Çok öptüm seni.

    YanıtlaSil
  4. Sağol Şuleciğim, darısı başına.Bakıyorum sen de bitiriyorsun yavaş yavaş.Ama bende benzetiyorum kendimi sana, birini bitirirken, yenilerine hemen yelken açıyoruz..

    Rahatsız olmamak için bazılarını dolaplara kaldırıyorum Filiz.Aslında kitap yorumlarını çok yapmak istemiyorum çünkü gerçekten herkesin zevki çok farklı.Ama okuduklarımı daha sonra hatırlmaka için böyle bir yol seçtim..

    Çok şükür Dilek.Şu havalar açsa daha iyi olacağım da..

    YanıtlaSil
  5. ellerinize sağlık gayet başarılı olmş kapı süsü..

    YanıtlaSil
  6. ne güzel şeyler çıkartıyorsun ortaya. Bizim zamanımızda yoktu bu kadar kapı süsü, bebek eşyaları sanki. Ya da ben duruma hakim değildim...

    YanıtlaSil
  7. Ahhh ah, ben de bitirebilsem yarım işlerimi:( ama kolay biteceğe benzemiyor dağ gibi oldular çünkü:) ellerine sağlık, çok güzel görünüyor.

    YanıtlaSil
  8. Galiba bu yarımlar hayatımızın gerçeği, ben denedim onlarsız olmuyor. Yarımlar yetmiyormuş gibi aklımda yenileri var. Ben kendime kızardım ama bu postun iyi oldu, herkes böyleymiş:)) Salonum (çatısı) düzelsin, topla gel bana , bitirebildiğimiz kadarını bitirelim, inadına yeni yarımlar başlayalım. Sevgiler:)
    Canım sen yorumlara cevap yazıyorsun ya neden yanıtla seçeneğini kullanmıyorsun?

    YanıtlaSil
  9. Tebrik ederim, yine çok güzel:)

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Hobihane..

    Yoktu gerçekten Saadet.Şimdi neler yaparmışım diyorum..

    Bir ara niyetlenip, çoğunu tamamlıyorum, sonra tekrar yarımlar başlıyor Fisun hanım.Bu durum böyle sürecek galiba..

    Hobiseverlerin çoğu böyle Elif.Çatın tamir edilince gelmek isterim ama önce Kalede buluşacağız değil mi? Yanıtla seçeneğini nasıl bulacağım?Vakit bulup, arayamadım..

    Sağol Nathalie.Sevindim beğendiğine..

    YanıtlaSil
  11. Çok şirin olmuş Nazancım emeğine sağlık. Yarımlarımız bittiği zaman bizde bitmişiz demektir canımmm:))

    YanıtlaSil
  12. NAZAN HANIM SÜSLÜ SABUNLARINIZ ÇOK GÜZEL OLMUŞ,BEN DE DENERİM İNŞALLAH.KİTAP YORUMLARINIZ ÇOK ORJİNAL.SİZDEN RİCAM 6 MART TARİHLİ YAZINIZDA İKİ TANE BEBEK ÖRGÜSÜ MODELİ VARDI.İLKİNİN ÖNÜ AÇIK HALİNİ VE KOL AĞIZLARININ FOTOĞRAFLARINI DA EKLEYEBİLİR MİSİNİZ.KESMESİ BİRAZ DEĞİŞİK HERHALDE.SEVGİLER...AYŞE

    YanıtlaSil
  13. Yorumuna çok güldüm Kutsev, gerçekten öyle.Kendimi yarımlar olmadan çok garip hissederdim..

    Aynı bebek yeleğinden 2 mayıs tarihli postumda da var Ayşe hanım.Orada başlangıcı var.En yakın zamanda açık halinide eklerim.Kesme kısmında ben bir ters bir düz kesiyorum.

    YanıtlaSil
  14. Bir çok büyük bir web sitesi var, sevindim ben yahoo fark ettim.

    YanıtlaSil
  15. Eline sağlık canım,kuşlarla kanatlanmış sanki.

    YanıtlaSil
  16. Güle güle kullansınlar. İnşallah ben de yarım kalan işlerimi bitiririm bir gün. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim Tülin abla..

    Teşekkür ederim Nergiz..

    YanıtlaSil
  18. TEŞEKKÜRLER.MAYISTAKİ RESİMDEN ANLADIM İYİ KÖTÜ.MALUM FAZLA HAMARAT DEĞİLİM,YAVAŞ YVAŞ ÖĞRENİYORUM.AMA BU SENE SİZİN GİBİ BECERİKLİ HANIMLARI GÖRDÜKÇE BEN DE EPEY BİRŞEY ÖRDÜM.SEVGİLER...AYŞE

    YanıtlaSil
  19. Öncelikle güzel yorumunuz için teşekkür ederim Ayşe hanım. İşlerimden dolayı yeleğin resmini hafta içi çekemiyorum, geç oluyor.En yakın zamanda kısa açıklamalarla tekrar ekleyeceğim.Yardımcı olduğuma çok sevindim.Takıldığınız yerde mesaj bırakın,yardımcı olmaya çalışırım..

    YanıtlaSil
  20. ne tatlı bi kapı süsü bu :D

    YanıtlaSil