1 Mart 2012 Perşembe

Puro Kutularını Değerlendirmeye Devam..

Geçen Şubat tatilinde kalan puro kutularını da boyamıştım.Ne yazıkki elimde bir tek bunun resmi kaldı. 
  (Peçeteyi BİM'den aldım.)
Peçete dekopajını ablama da öğrettim.Bu kutuda onun eseri.. 

 Boyamaya ilk başladığımda çevremdeki herşeye boyayarak yenileyebilirmiyim diye bakardım.Ablamda küçük oğlunun yazı tahtasının kenarlarına peçete dekopajı yapmış.İlk defa yapan biri için ben çok düzgün buldum.Ya siz?

Kıssada Hisse: Artık puro kutularının bizim eve uğrayacağını sanmıyorum.
Kısa Not:Meral hanıma bloğunda peçete dekopajını detayları ile anlattığı için tekrar teşekkür etmek istedim.O kadar güzel bir teknik ki, sıfır hata ile harika şeyler yapabiliyorsunuz.Meral hanımın güzel anlatımı burada...

18 yorum:

  1. ilk kutuyu mkumaş kapladığını sandım önce çok hoş olmuş.
    Ablanınki ise çocuklar için muhteşem..her ikinizin de ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuş, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  3. Ne yaptın sen Nazan'ım?
    Kutular gelmez artık :( Güzel de yapmış ablan .

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuş Nazan hanım ellerinze sağlık, yalnız brşey sorucam ufak parçalra kesnce peçeteyi düzgün yapıştrmak kolay oluyor ama bütününü nasıl boşluk yapmadan yapıştırıyorsunuz ?

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, ellerine sağlık Nazancım, bende çok seviyorum, bizde de teneke kutu kalmadı hepsini boyayıp yapıştırdım :)

    YanıtlaSil
  6. Nazan' cım,
    Tülin ablayı aradım biraz evvel yarın size sevgilerimi teşekkürlerimi getirecek.
    Çok teşekkür ederim, çok tatlısınız siz melekler. Çok mutlu ettiniz beni :)

    YanıtlaSil
  7. çok hoş olmuşlar, emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. elinize sağlık, çok hoş olmuşlar, peçeteler de çok şık.

    YanıtlaSil
  9. Her ikinizinde ellerine sağlık. Hala bana bir puro kutusu borçlusuuuuuuuuuuuuun. he he. Çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  10. Canım ikinizin de ellerine sağlık, bir kız kardeşimin olmasını çok isterdim.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Saadet, bu peçeteyi görünce hemen biriki paket aldım.Bim'de çok güzel peçetelere rastlıyorum..

    Teşekkür ederim Bahar..

    Artık eniştem bu puroları içmiyormuş Tülin abal.Ablam başka kutular gönderirim dedi..

    Büyüklerde dediğin gibi sorun oluyor İlayda.O yüzden Meral hanımın bloğunun linkini verdim.Onun yaptığı şekilde dene, inanılmaz kolay..

    Senin kutularında enfes Deryacığım, kullandığın peçeteleri çok beğeniyorum..

    Rengim beğenmene çok sevindim canım..

    Teşekkür ederim Noblesse..

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim Fisün hanım.

    Kutular bitti dermişim Dilekciğim..

    Sağol Elifciğim, annemin de kızkardeşi yok.Bize hep birbirinizin kıymetini bilin derdi.

    YanıtlaSil
  13. ellerinize sağlık harika olmuş çok hoş

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim Canan..

    YanıtlaSil
  15. vay ablalarin hamaratligi tutmus en kucuk olana da bakip aferin demek dusmus :)

    YanıtlaSil
  16. Ablalarda küçüğü ona sende yapabilirsin demiş..

    YanıtlaSil
  17. nerden nereye :) faydalı bir değişim olmuşşş

    YanıtlaSil
  18. Boyamanın en güzel tarafı bu, objeler çok farklı bir hale geliyor Saadet.

    YanıtlaSil