12 Mart 2012 Pazartesi

Sabun Süsledim...

Sabunları süslemek şimdiye kadar çok ilgimi çekmemişti.Ancak geçenlerde nette gezerken severek takip ettiğim bir sitede farklı örneklerini gördüm.O akşam ilkini denedim, özellikle örnekteki gibi organze kurdele kullandım.Sitede anlatımı var ama bende kendimce kısa notlar aldım.
1-Sabun olarak Duru'nun 4'lü pakette satılan beyaz el sabunlarını kullandım ve orta kalınlıkta organze kurdeleler..
2-Sabunun kenarlarına 5 iğne, yanlarına 8 iğne ve köşelere bir tane iğne koydum.Resimlerden daha iyi anlaşılıyor.Üst kısmı..
 Arka kısmı..
3-Sitede anlatıldığı gibi kurdeleyi iğneler arasından geçiriyoruz.Ortaya dantel koyabilirsiniz.Ben bir kaç tanesine koydum.
4-Ortasına hazır çiceklerden küçük buketler hazırladım.Burası hayalgücünüze kalmış.. 
 Sarı, pembe ve turuncu kurdele kullandım. 




 Hepsi bir arada.Dekoratif olarak duruşları güzel oldu, ne dersiniz?

29 yorum:

  1. ooo ne uğraşmışsın sabunlarla. Bunu ben de görmüştüm ama niyetlenmedim bile.
    Çok hoş olmuşlar ellerine sağlık.))

    YanıtlaSil
  2. çok şeker görünüyorlar canım ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  3. Nazan'cım ellerine sağlık, bu çeşidi ilk kez görüyorum, çok güzeller.
    Bir önerim var , toplu iğnelere kurdale rengine uygun , toplu iğneden geçebilecek büyüklükte boncuklar da takabiliriz.
    Mutlu haftalar dilerim:)

    YanıtlaSil
  4. Zor değildi Saadet, hatta zevkli bile.

    Sağol Çicekciğim..

    Bende daha önce paket iplerinden yapılanı görmüştüm, sevmemiştim Elif.Organze çok yakışıyor.Boncuk fikrin çok iyi, bir ara deneyeyim..

    YanıtlaSil
  5. Canım arkadaşım ne kadar güzel olmuş sabunların gelin başı gibi. Ellerine sağlık. Çok şık olmuşlar.

    YanıtlaSil
  6. Bana ortaokul yıllarımı hatırlattı. O dönemde bunları rafyadan yapıyorduk üstüne de iki kulp yapıp sabun sebeti projemizle yüksek yüksek notlar alıyorduk. Kurdela ile çok şık olmuş.
    Söz -nişan bohçası için bile olabilir. :ii.ek şıklık katmış.

    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  7. Sağol Dilekciğim.

    Bende rafyadan yapılanalrı biliyordum Sena'nın annesi.Organze kurdeleden daha şık oldu.Teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  8. elimde bir sürü saten kurdele var, denemek isterim, banyoya ne yakışırlar, ellerine sağlık Nazancım.

    YanıtlaSil
  9. bir ara bu sabunlardan ne çok yapmıştım.Herkes çeyiz olarak yapıyordu.Bende hediye dağıtıyordum.Ama o zamanlar rafyayla süslüyorduk.Siz kurdela kullanmışsınız.
    çok şık olmuş elinize sağlık
    sevgiler

    YanıtlaSil
  10. İlk defa görüyorum elinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  11. ne enteresan bir çalışma! Siz de çok güzel uygulamışsınız, ellerinize sağlık, sanırım ben de deneyeceğim:))

    YanıtlaSil
  12. Denersen paylaşırmısın Noblesse?Saten kurdelen nasıl olacağını merak ettim..

    Teşekkür ederim Nestug.Benimkilerde büyük ihtimal hediye olacak..

    Teşekkür ederim Fadiş...

    YanıtlaSil
  13. Teşekkür ederim Nilgün..

    Eminim sizin yaptıklarınız da çok güzel olacaktır Fisun hanım...

    YanıtlaSil
  14. Çok tatlı olmuş, ellerine sağlık.Çok şık görünüyor. Ben küçükken annemin bir arkadaşı vardı o da yapardı ama onunkiler rafya kağıdıylaydı. Laf aramızda seninkiler çok daha güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  15. Sıvı sabunlar, jeller, şampuanlar derken neredeyse mis kokulu sabunları unuttuk. Süslü de olsa evde sabun bunması ne hoş.
    Ellerinize sağlık, Çok güzel olmuşlar.

    YanıtlaSil
  16. sevgili nazancim,bunlar saka gibii:))))
    cok neseli olmuslar ellerine saglik
    opuyorum

    YanıtlaSil
  17. cok güzel ellerinize sağlık bende yapmıştım bunlardan

    YanıtlaSil
  18. Sağol Evrenciğim..

    Çok haklısın Efenaz.Evde sıvı sabun kullansamda, kalıp sabunlara ve kokularına bayılıyorum, bu sabunların kokusu da çok güzel..

    Teşekkür ederim Cihan hanım.Cıvıl cıvıl olmaları benim de içimi açtı..

    Teşekkür ederim El Emeğim.

    YanıtlaSil
  19. çok güzel olmuş ellerinize sağlık. önceden okulda yaptırırlardı bu sabun süslemesini. onu anımsattı bana. ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  20. Teşekkür ederim Yıldız sepeti..

    YanıtlaSil
  21. Cok suslu olmus bunlar :) ama bunlar dekoratif amacli degil mi yani baska bir sekilde kullanilmazlar herhalde :))

    YanıtlaSil
  22. Bence de Nevin.İşlevsel olmayan ve süslü olan şeyler yapmak istemiyorum ama bunlarda pek güzel duruyor..

    YanıtlaSil
  23. Ne kadar değişikmiş Nazan'cığım. Hiç görmemiştim. Çok hoşuma gitti. ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  24. Ben uzaklardayken yapmışsın demek bunlarıı...Çok güzel olmuşlar ,çok beğendim canım.

    YanıtlaSil
  25. Teşekkür ederim Nedret abla.Bende o sitede ilk defa gördüm..

    Sen yokken sabunlarla uğraştım, sen gelince de dikişle Tülin abla.Kafama ne eserse yapmaya çalışıyorum işte..

    YanıtlaSil
  26. wouuw bildiğin bohça olmuş çok yaratıcı valla hayran kalıyorum şu insanların yarattıkları basit gibi duran ama cidden değerli ve kullanışlı fikirlere :D

    YanıtlaSil
  27. ben de sabunlarla uğraşmayı çok seviyorum. Böyle bir fikir aklıma hiç gelmemişti harikasınız, emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  28. Kardeş ellerine sağlık çok güzel olmuş ama kurdaleyi iğnelerin arsanında n adım adım gösterseydin iyi olurdu olmuyor denedim yapamıyorum
    TALİMATLAR BAŞARISIZ

    YanıtlaSil