20 Mart 2012 Salı

Şemçata ve Kırlentlerim..

Ankara'ya bahar nihayet geldi.Hoş önümüzdeki hafta havalar  yine soğuyormuş  ama bu hafta harika başladı.İçimiz ısındı, moralimiz düzeldi.Tek şikayetimiz bahar yorgunluğu, işlerin yoğunluğu  ve soğukalgınlığı.Onlarda umarım kısa sürede geçer.Hafta sonu dikiş perileri bizim evdeydi.Birikmiş ya da yarım kalan bir çok proje bitirildi, bir tek kardeşime yaptığım çanta yarım kaldı.Onu da gelmeden tamamlarım diye düşünüyorum.İlk olarak Tülin ablanın bloğunda paylaştığı bozuk şemsiyelerin kumaşından çanta diktim.
Çantanın kapalı hali..
 Açık hali.İçine diktiğim astar kumaşı biraz kalındı.Bir dahaki sefere daha ince bir kumaş kullanacağım.
 Sapları kafama göre diktim.Hoşuma gitti..
 Kırlentler kardeşim için dikildi.Kumaşını kendisi Amerika'dan göndermişti.Aslında çanta yapacaktım ama kumaşı çok beğendiğini  bildiğim için evine kırlent yaptım.
 Arka kısmını çekmemişim.Açık bej rengi kumaş kullandım ve fermuar diktim..


10 yorum:

  1. çanta ne güzel olmuş tam bir geri dönüşüm:))

    YanıtlaSil
  2. Evet, Ankara'da hava süper gerçekten, yaz gibi. Ellerine sağlık ayrıca, çanta da kırlent de nefis olmuş:)

    YanıtlaSil
  3. çok güzeller özellikle yastıkların kumaşına bayıldım benim gibi uzakdoğu sever birisinin seveceği bir desen.. sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık şeker pek güzel olmuşlar. Çantanı sağlıkla ve keyifle kullan. Kırlentlerini de kardeşin sağlık ve keyifle kullansın.

    YanıtlaSil
  5. nazancım çanta çok güzel olmuş,ellerine sağlık...kırlentin kumaşı gerçekten güzelmiş...

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık. Çok güzel görünüyorlar. Kumaşlara bittim.

    YanıtlaSil
  7. İkisi de ince bir zevkin ürünü bence.

    YanıtlaSil
  8. Senin yaptıklarında çok güzel olmuştu Saadet..

    Teşekkür ederim Bahar, nihayet biraz ısındık..

    Çok güzel bir kumaştı Uysal anne.Buralarda pek bulamıyoruz bu tarzları.Olanlarda çok pahalı..

    Sağol Dilekciğim, şemsiyeler için tekrar teşekkürler.En büyük kaynağımız sensin..

    Teşekkür ederim Özlem..

    Teşekkür ederim Gülsüm hanım..

    Olmaya çalışıyorum Tülin abla..

    YanıtlaSil
  9. Hmm benim yorumum cikmamis. Ellerine saglik coook guzel olmuslar. Ben de koltuklarin uzerindeki kirlentlerden s1k1lmistim bu cpk guzel bir degisiklik olacak ;)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi çok zevkli olmuş, en son yastığınızı daha çok sevdim ellerine sağlık sevgiler...

    YanıtlaSil