28 Şubat 2012 Salı

Hazır Aplikeler..

Hazır aplikeleri çok beğeniyorum ama genelde pahalı oluyorlar.O yüzden Erdoğan düğmede bunları çok uygun fiyata bulunca sevindim.Melike-Zeynep'e ait kıyamadığım bir nevresimim vardı.Ne yazık ki üzerinde mavi lekeler oluştu.
Çicekli aplikeleri lekeli kısımlara ütü ile yapıştırdım.
Yine elimde oğluma yurtdışından aldığım ama küçük gelen beyaz atletler vardı.Bunları da aşağıdaki şekilde değerlendirdim.



Diğer tişörtlere elde aplikeler hazırlayacağım.Daha sonra onları da paylaşırım..

14 yorum:

  1. ne güzel olmuşlar. Hele nevresimin çiçeklerine bayıldım..

    YanıtlaSil
  2. çok güzeller canım,ellerine sağlık.. bir zamanlar bende bu tarz aplikelerle bir bebek battaniyesi süslemiştim.

    YanıtlaSil
  3. cokda iyi olmussssssss
    ellerine saglik
    sevgili nazan

    YanıtlaSil
  4. Ellerine sağlık ne güzel değerlendirme olmuş.

    YanıtlaSil
  5. Hepsi çok şirin ve güzel olmuş.. Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  6. Nazan kenarda Puro kutularını d eğerlendirme yazıyor. Açıyorum daha önce yorum yaptığım yaazı çıkıyor anlamadım be yavvvv.

    YanıtlaSil
  7. apilikeleri kendinde çok kolay hazırlayabilirsin aslında sana aplike alt keçesi alalım metresi 5 tl ama ondan rahatlıkla 10x10 cm 100-120 aplike yaparsın desenleri keçeye çizer üzerine istediğin kumaşı koyup aplikeyi kolayca yapabilirsin ve çok parada vermezsin :) nekadar ucuzda olsa yaratıcılığın sınırı yok biliyorsun sen onlardan daha güzel desenlerle tasarlayabilirsin... ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Bugünde benim bloğumda görünmüyorsun nedeeeeeeeeeeeeeeeeeeen?

    YanıtlaSil
  9. Çicekleri bende çok beğendim Saadet,nevresimin havası değişti.

    Teşekkür ederim Marifetane..

    Teşekkür ederim Cihan hanım..

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Dilekciğim.Puro kutulu postu yanlışlıkla yayınladım, sonra da sildim.O yüzden görememişsindir.Bloğunda neden görünmediğimi bende bilmiyorum.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Tasarıbell..

    Bu keçeleri duymamıştım, çok ilginç geldi Zeynep.Yaptıklarınızı uzun süredir izliyordum, aplikeleriniz muntazam.Keçeler ile ilgili bilgi verirseniz çok sevinirim.

    YanıtlaSil
  12. aslında elyaf ama keçe gibi bir elyaf bu aplike yapımında kullanılıyor keçeli aplikede kabartmalı çalışmaları yapıyorsun istersen sana alabilirim örnek çalışmada eklerim içine sana fikir olur birde çift taraflı telalar var onları kumaşa yapıstırıp objeyi kesiyor sonra ütü ilede istediğin yere yapıştırıp aplikeyi tamamlıyorsun bu şeklide oluncada desen kumasla bütünleşmiş duruyor :)

    YanıtlaSil
  13. o alttaki at ne kadar tatlıı :))
    hepsi çok güzel ya can..sen çok zevklisinnn :)

    YanıtlaSil
  14. Güzel teklifiniz için çok teşekkür ederim Zeynep.Ben Ankarada bir bakayım, bulmazsam sizden rica ederim.Telayı ara sıra kullanıyorum ama dediğim gibi daha çok acemiyim.Bir de dikiş için hiç bir kursa gitmedim.Hepsini internetten bakarak ve mantığımı kullanarak yapmaya çalışıyorum.Sizin düzeyinize gelemem epey zaman alır ..Sevgilerimle..

    Teşekkür ederim Figen abla, sen de öyle..

    YanıtlaSil