6 Şubat 2012 Pazartesi

Huzur Poğaçası-Yeni Bebek Battaniyesi ve Hafta Sonu....

Hafta sonu sevgili Rengim'in bloğunda tarif ettiği poğaçalardan denedim.Evde tam buğday unu yoktu, Söke'nin çocuklar için ürettiği  özel mineralli ve vitaminli buğday ununu kullandım.İçine Efe peynir sevmediği için patates koydum.
Sonucu biz çok beğendik.Sevgili Fiamma bloğunda yaptıklarını sandwiche benzetmiş, benimki ikisinin arası bir şey oldu.Bebek battaniyesine ise yeni başladım.Bu modeli her zaman yapmak istemiştim, model açık anlatımı ile burada....
 

24 yorum:

  1. Nazancım battaniye şahane olacak,modeli çok değişik,poğaçalaırın da beni ye diyo hani...

    YanıtlaSil
  2. poğaçalar nefis görünüyor, afiyet olsun.Battaniye modelini çok sevdim, bir bakayım tarife yapabilir miyim:)))

    YanıtlaSil
  3. Ne diyeyim, her ikisi de harika görünüyor:))

    YanıtlaSil
  4. Bebek battaniyesine bayıldım örneği ve renkleri çok hoş...
    Puaçada pek lezzetli görünüyor ellerine sağlık. Afiyet bal şeker olsun.

    YanıtlaSil
  5. NAzancığım seninkiler Rengiminki ile benimki arası birşey olmuş ama görüntüleri pohaçaya daha yakın:))Sevdikten sonra mesele yok değil mi? İçi hamur değil pufidik her durumda yenir yani:))

    YanıtlaSil
  6. Yanlışlıkla göndere bastım:)) battaniye nin modeli çok güzel renk geçişleri de çok hoş, tığ ile mi tamamı, dur gidip bakim yapacağımdan değil merakımdan. Kaç günde bitiriyorsun böyle bir şeyi? hani bir gün cesaret gelirse kaç gün daralacağımı bileyim:))

    YanıtlaSil
  7. bu modelden benim de şapkam var.. çok güzel bir model.. battaniyenin renkleri de çok güzel.. sıcacık... kolay gelsin... en kısa sürede bitirmen dileğiyle sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Nazan' cım, zaten tam buğday unu benim takıntım. Yani ben tam buğday unu kullanmayı tercih ediyorum kendimce. Patatesli iyi fikir. Daha da is görünüyor seninkiler. Ellerine sağlık, afiyetler olsun :) Poğaçanın adı da Hobihuzur tarif ettiği için Huzur poğaçası oldu :))

    YanıtlaSil
  9. Nazan'cım ellerine sağlık, afiyetler olsun. Battaniye örneğin ne kadar güzel görünüyor, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  10. Battaniye benimde çok hoşuma gitti özlem..Poğaçaları ise bir gün birlikte yiyelim...

    Anlatımı güzel olduğu için ben tekrar açıklamadım Noblesse.Bence dene, çok rahat yaparsın.

    Benim hafta sonlarımda genelde boğaz işleri ve elişleri Nathalie..

    Teşekkür ederim Saadet..

    YanıtlaSil
  11. Sağol Evrenciğim..

    Kesinlikle Şule, içleri hamur kalmadı ve kolay kolay bayatlamıyor..
    Tığ işlerini gördükten sonra bu sana kolay gelir bence.Böyle bir şeyi 2 günde bir kaç saat oturup ördüm. Çabuk genişliyor..

    Sevgili Emine teşekkürler, bu modelden şapkanı merak ettim.Bir gün paylaşırmısın?..

    Ben bu ismi sevdim Rengim. Hobihuzuru da tarifi için ayrıca teşekkür ederim.Tam buğday ununu ekmekte kullandım ama poğaçada denk gelmedi.Bir ara öylede deneyeceğim..Tarif için tekrar çok teşekkürler..

    Teşekkür ederim Elifciğim.Sırada senin kek var.

    YanıtlaSil
  12. mis gibi olmuştur poğaçalar ellerine sağlık canım.battaniyenin modeli çok farklı ve çok şık .denemeye başladım bile.yakında senden görüp ördüğüm modelleri yayınlamayı düşünüyorum.sevgiler....

    YanıtlaSil
  13. poğaçalar nefis görünüyor,battaniye modeli de çok hoş ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  14. Yastık da yap bu örnekten Nazan.Hatta bu renklerden.Çok beğendim.

    Poğaça da nefis görünüyor ama sen bana tatlı yap yine de.

    YanıtlaSil
  15. Abla bakiyorum yemek blogu olmaya dogru kaymaya basladin :)

    YanıtlaSil
  16. Poğoçalar enfes görünüyor. Battaniye için ise kolay gelsin. Hımmm acaba bana gelirken hangi işini getireceksiiiiiiiiiiiiin.

    YanıtlaSil
  17. Merakla bekliyorum Mihrimah.Kimbilir ne güzel şeyler üretiyorsundur..

    Teşekkürler Ayyüce..

    Sonraki projelerden biri de yastık Tülin ablam.Aynı anda bir sürü şey başlayıp,sonra bitireceğim diye uğraşıyorum..Tatlını da ne zaman istersen söyle, yaparım ben sana..

    Nevinciğim yemek konusunda iddiam yok, bilirsin.Hatta zorunluluk olunca sevmiyorum bile.Ama Efe'nin öğle yemeğine koymak için yapıyorum.Senin balkabağı muflini hala denemedim.Deneyeceğim zaman kabağı yaktım.Yapınca paylaşırım onu da burada..

    Çook iş getireceğim Dilekciğim.Bu battaniye gelecek,runner için kumaş gelecek..Bu arada sen şu fıstıklı şalın yapılışına baksana.Gelince onu da başlatacağım sana ona göre..

    YanıtlaSil
  18. Nazancığım ikiside şahane görünüyor, ellerine sağlık, süpersin dur bir bakayım modelin yapılışına:))

    YanıtlaSil
  19. merhaba..poğaça harika görünüyor :) tarifi verdim ama yapan ellerin mahareti daha önemli tabiki,, ellerinize emeğinize sağlık..Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Sağol Sevdacığım..

    Tarifiniz çok güzeldi, paylaştığınız için çok teşekkür ederim HobiHuzur.Bloğuma hoşgeldiniz..

    YanıtlaSil
  21. Nazancım bu battaniye modelini bende çok sevdim. Yazıın başladım sonra tığımı laybettim,sonra buldum araya yeni işler girdi derken haala yarım işlerim arasında bekliyor. Seninkide çok güzel olmuş.Şimdiden kolay gelsin.
    Bak canım benimkide burada http://margazitce.blogspot.com/2011/11/yarm-isler.html

    YanıtlaSil
  22. Şimdi baktım, battaniyene bayıldım Margazit.Renklerin uyumu çok güzel, bir ara açık halini de eklermisin?

    YanıtlaSil
  23. nazancım ben geldim
    tanıştığıma memnun oldum canım
    :)
    poğaçandan 1 tane aldım
    :)
    hep huzurlu oluruz
    bana da beklerim.

    YanıtlaSil