10 Şubat 2012 Cuma

Ponpon İpten Bebek Battaniyesi..

Hayırlı cumalar arkadaşlar.Nihayet hafta sonu geldi.Yarın Tülin abla ile Dileğe gideceğiz.Hem de sabahın erken saatlerinde.Daha sonra sizinle yaptıklarımızı  ve resimleri paylaşırım.Sevgili Dilek bana ziyaretlerini resimlerle uzun uzun anlatmıştı.Sıra bende.Tülin abla ise alıştı  bizim bu Hacivat-Karagöz hallerimize..
Gelelim bugünkü battaniyemize.Rengi çok güzel değil mi?Sarı sevmeyen ben, yaşla birlikte zevklerimin değiştiğini düşünüyorum.İpi rengi için almıştım ama hem örülüşü hem de duruşunu hiç beğenmedim.Geçen Rengimde  bu ipten ördüğü parçayı paylaşmıştı.Neyse sonuçta kenarlarını tığ ile gidersem daha düzgün olacağını düşündüm.
 
Her zaman yaptığım kenarı bu sefer iki renk çalıştım.
Kenarın açık hali.
Bu şekilde sevdim mi ?Sayılır.Eski durumuna göre daha güzel oldu gibi.Ama yinede bu iple büyük parçalar örülmesini tavsiye etmem, en güzel atkı tarzı küçük parçalar oluyor bence... 

18 yorum:

  1. ne güzel buluşuyorsunuz valla. Yakınımda blogcu arkadaşlarımdan olsun isterdim aslında. Buradaki paylaşımları kanlı canlı yapmak çok hoş oluyordur:)))

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık şekerim. Ne güzel olmuştur pofur pofur. Ama biliyorsun benim bazı iplere alerjim var (sevmiyorum) işte onlardan bir tanesi de bu koza ipler. Bu yılı senin battaniye yılın ilan ediyorum. Bebiş te sağlıkla kullansın inşallah.

    YanıtlaSil
  3. Nazan' cım yine iyi kotarmışsın. Ben öylece bıraktım kenara, yaz gelsin balkon sandalyelerine minder yapıcam sanırım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Yarın size keyifli oturmalar dilerim. Bu iple hiçbirşey örmedim , fotoğraflarda güzel görünüyor ama sanki içine tam sinmemiş , puf puf pek keyifli duruyor, ellerine sağlık:)

    YanıtlaSil
  5. ben çok seviyorum bonbon ipi, battaniyede de çok güzel durmuş, elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. sarıyı severim hele bebek eşyalarında.ben çok beğendim belki bebek battaniyelerinin kenar süslemelerinde de kullanılabilir.Ellerine sağlık Nazancım.

    YanıtlaSil
  7. Halimzi bir görsen Saadet.Kaç hafta önce getireceğimiz projelri konuşuyoruz.Zaman hiç yetmiyor bize.

    Kesinlikle, hayatımda en çok battaniye ördüğüm yıl Dilekciğim.

    Zorda olsa kenarları biraz topladı Rengim.Miderde güzel fikir.

    Teşekkürler Elifciğim..Battaniye yumuşacık ama ağzı yüzü bir yana gidiyordu.O yüzden içime sinmedi dedim.

    Teşekkür ederim Elişi Defteri.Bu iplerden yaptığım atkıları çok severek kullanıyorum.

    Teşekkürler Noblesse.Dediğin gibi battaniye kenarlarında olabilir..

    YanıtlaSil
  8. oh oh sefanız olsun ne güzelmiş:)
    hayırlı cumalar...

    YanıtlaSil
  9. Büyük parçalar için uygun bir ip değil, ama iyi toparlamışsın:) ellerine, emeğine sağlık. Sağlıkla kullanılsın. Güzel ve yaratıcı fikirlerin uçuştuğu bir buluşma olacak, benden de selam herkese♥

    YanıtlaSil
  10. ben de bu ipten battaniye örmeyi düşünmüştüm bir ara ama sonra nasip olmamıştı.kenar oyasıyla çok daha güzel olmuş ama..ellerine sağlık canım..

    YanıtlaSil
  11. Ellerinize saglik. Sanki o kenar isine benzer bir sekilde yuvarlak orup cicek yapsaniz ustune orasina burasina guzel olacakmis gibi geldi bana ;-) Mesela bir ortasina, bir de dort kenarina.

    YanıtlaSil
  12. Sağolun Anne Eli..

    Sizden ve yaptıklarınızdan mutlaka konuşuruz Nur hanım.Üçümüzde sizin eski takipçileriniz.Beğendiğinize çok sevindim.Kendinize iyi bakın.Sevgiler..

    İyi ki örmemişsin Filizciğim.Ne kadar düzgün yapacağım desende olmuyor.Kenarları düzgün otursun diye epey uğraştım...

    Teşekkür ederim Neşe.Battaniye erkek bebeğe olduğu için çicek düşünmedim.Ama kız çocuklarına yapılsa dediğin gibi çok güzel durur..

    YanıtlaSil
  13. Ben bir küçük cezveyim köşe bucak gezmeyim modundasınız yine yani. Yok vallah kıskanmadım ki:((( Battaniye çok güzel olmuş bu ipi şimdi sende görünce anladım. Cebimdeki renkler tevekeli değil çok uğraştı bununla. Ama puf puf güzel durmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  14. Aynen o durum Şuleciğim.Kar falan fayda etmiyor.Sende olsan ne muhabbet olurdu.Rengimde yayınladığında tamam dedim benim durumumda biri daha.Neyseki topladık, iyi oldu.Olmadı araba battaniyesi yaparlar...

    YanıtlaSil
  15. Sarı ve beyaz özellikle bebeklere çok yakıştığını düşündüğüm bir renktir. Çok güzel birbattaniye olmuş elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  16. Aaa ne hoş, demek bazen kulaklarımı çınlatan sizlermişsiniz ✿♥‿♥✿

    YanıtlaSil
  17. Teşekkürler Ehlikeyf..

    O günde çınlattık Nur hanım..

    YanıtlaSil
  18. ben çok seviyorum bu ipi...arkadaşım iki renkli ördü o daha da güzel oldu...

    YanıtlaSil