15 Şubat 2012 Çarşamba

Atkı ve Bereler...

Son zamanlarda sürekli bere örüyorum.Bir kısmı hediye, bir kısmı Lösev için, bir tanesi ise kendime.Bu bereyi de eşim için ördüm.
 Örülüp, sökülen berelerden tekrar ördüm.Kenar kısmını Sevda'nın ördüğü şekilde yaptım.Yalnız diğerlerinde olduğu gibi saç örgülü kısım başı sarmadı.Bu sebeple diğerlerinden biraz daha dar ördüm.
Bu bereyi ise Dileğin yaşgünü hediyesi olarak ördüm.Ressam beresi tarzında ve çok sık yaptığım modellerden..
Atkısı ile takım oldu.
 Nasıl da yakışmış arkadaşıma değil mi?İyi günlerde sağlıkla kullansın..

14 yorum:

  1. Dün Dilek Hanım' da görmüştüm bu takımı, çok yakışmış, renkleri de çok cici. Ellerine sağlık Nazan' cım.

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık çok güzeller:))

    Bir ara ben örüyordum bere. Mutlu çocuklar için özellikle. Ama bu yıl terk ettim örgüyü resmen. Hatta uzun zamandır yüncünün kapısından bile girmedi...

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık canım, hepsi de çok güzel:)

    YanıtlaSil
  4. Teşekkürler Rengim,çok yakıştı arkadaşıma..

    Ben örgüden vazgeçemiyorum Saadet.TV seyrederken elimde örgümün mutlaka olması lazım..

    YanıtlaSil
  5. Ayyy benimde Nazan benimde elimden örgüm eksik olmasın he he. Tabi yakışır kim ördü be yavvv. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ben şahidim,yakıştı.Hem de çok.

    YanıtlaSil
  7. ellerinize sağlık harika olmuş bu bereler ve atkı güle güle kullanılsın inş sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Ben de geçen gün otobüste bir kızda gördüm, saç örgüsü yaptığın kısmı selanik örgü yapmışlardı, güzel olmuştu.
    Ellerine sağlık, hepsi çok güzel.

    YanıtlaSil
  9. İyi günlerde kullan şeker kız...

    Değil mi Tülin abla? O ne yaptı, en doğal hallerimizi resimledi..

    Teşekkür ederim Suzan..

    Bak bu da iyi fikirmiş Elif.Bende bazen daha neler konabilir diye düşünüyorum..

    YanıtlaSil
  10. Bu yıl nasıl da üşüyoruz değil mi.. Hepsi harika olmuş. Hele o ör-sök bere çok hoş oluyor. Yumuşacık ve şık. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  11. siz bu tepe kısımlarını çok düzgün dikiyorsunuz, ben beceremiyorum.
    valla hepsine de bayıldım ellerine sağlık bitanem :)

    YanıtlaSil
  12. ayy bu harika olmuşş ama :)

    YanıtlaSil
  13. çok güzel olmuşlar güle güle kullanın,kullanılsın:) ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Çok şık olmuş çoook, güle güle; sıcak sıcak kullansın, renkler de harika ellerinize saglık, sevgiler

    AYŞENUR

    YanıtlaSil