9 Şubat 2012 Perşembe

Sepet ve Konserve Kutusunun Değişimi...

Bu sepeti Dilekciğim getirmişti.Zaten onun getirdiği malzemeleri evde koyacak yer kalmadı.Şakası bir yana hepsi bir yerlerde işime yarıyor..
Zeytin kutusu da bir süredir köşede bekliyordu.
Önce ikisini de sprey boya ile beyaza boyadım.Sepetin üzerine dekopaj yapacaktım, tembellik ettim.Elimdeki hazır keçe çiceklerle süsledim.
Kutunun üstüne bu şekilde bir kılıf ördüm.Örgü kılıflarla süslenen kutuları ve saksıları çok beğeniyorum..
Banyomdan bir köşe..
Sepete sabunları ve deniz kabuklarını koydum.Kutuya ise makyaj malzemelerimi...

16 yorum:

  1. Ne kadar şirin olmuş o köşe öyle Nazan' cım. Ellerine sağlık :))

    YanıtlaSil
  2. Çok iyi yapmışsın. Ben de birara tenekelere örgü ördüm ama bana teneke yetişmedi :) Filin köşeden mahcup mahcup gülümsemesine mest oldu, yüzümü güldürdü. :))

    YanıtlaSil
  3. Ooooo süper daha ne olsun şeker. Artık onların yanına da deterjan kutunu koyarsın galiba. Hani o en çok bayıldığın desenli peçeteden olanı he he. Sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
  4. EE vallahi olmuş hatun:)) bundan iyisi şamda kayısı da ne olacak konserve kutusuna kadar atamadıklarımızla evin hali. Bazen eskiden var olan bir nebze savurganlığımı özlüyorum her attığına bir şey yapılır mı gözü ile bakmakta pek bir fena:))

    YanıtlaSil
  5. Becerikli br hanımın dokunuşlarının değiştirdiği sonuçlar bir harika,ellerine sağlık Nazancım :)

    YanıtlaSil
  6. ya ne güzel olmuşlar çok beğendim:)benimde evde bir sepetim var değerlendirilmeyi bekleyen.hazır sprey boya da varken ben de bir boyayayım bari,özendim sana:))

    YanıtlaSil
  7. ellerine sağlık canım çok güzel bir fikir.bendeki konserve ve salça kutularının bir kısmını saksı yapmıştım .hiç aklıma gelmemişti örgü kılıf yapmak.sağol fikir için sevgiler

    YanıtlaSil
  8. İkisi de güzel olmuş ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Çok güzel olmuşlar Nazan.Keçe çiçekler çok yakışmış.

    YanıtlaSil
  10. çok tatlı olmuşlar..hem de yapımı da pratik..
    ellerine sağlık bitanem :)

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuşlar,güle güle kullanın.

    YanıtlaSil
  12. Teşekkür ederim arkadaşlar.Basit ama sevimli oldular.Bu sepetler ve kutular ne kadar çok şey topluyor.

    YanıtlaSil
  13. Çok güzel ve şık olmuşlar, en güzeli de işe yaramaz atılacak eşyaların yeniden yaratılması♥ Ellerinize, emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  14. Her ikisi de çok cici olmuş.. Geri dönüşüm dendi mi ben de akan sular durur.. Ellerinize sağlık :))

    YanıtlaSil