7 Şubat 2012 Salı

Şimdi Mutlu Etme Zamanı...

Geçen sene bahar aylarında Ümitköy'deki yaşlılar evine gitmiştik.Tülin abla'nın düzenlediği etkinliğe katılan pek çok arkadaşımızın gönderdiklerini kendi ellerimizle dağıtmıştık onlara.O gün küçük oğlumu da götürmüştüm.Hepsi onunla oynayıp, torunları gibi sevmişlerdi.Eşim kendi okuduğu meslek okulunun ilk mezunlarından İhsan amcayla tanışmıştı.Bir kısmı yatalak, büyük bir kısmı alzheimer, bir kısmı ise sağlıklı ve dinç..Ama hepsi yalnız...
Hayata bir yerden tutunup,kenarda kalmamaya çalışmak, sevdiklerini özlemek, en önemlisi özlenilmeyi, aranmayı istemek, sevildiğini bilmek..
Bir kısmının emeklisi olduğu için kendi odası vardı, pek çoğu ise bir kaç kişilik odalarda kalıyordu.Çoğu çocuklarının yanında kendine yer bulamamış ya isteyerek yada istemeyerek oralara gelmiş..
 
Hepsi bizi canı gönülden karşıladı, muhabbet etti.Teyzeler el emeği şallarını çok sevdi, hediyelere çocuklar gibi sevindi.Götürdüklerimiz ufak şeylerdi ama hatırlanmak ,düşünülmekti esas onları sevindiren. Bu yılda Yaşlılar Haftasında Tülin abla 'nın düzenlediği etkinlikte onlar için bir şeylar yapmaya karar verdik.Siz de bize katılmak isterseniz ayrıntılar burada..

8 yorum:

  1. Tülin'e de yazdım karınca kararınca bende katılmatı isterim.
    O hoşlarına giden bereden bahsetmişsiniz ondanda becerebilirsem yapacağım. Tebrik ediyorum sizi:)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim Elifciğim.Yanımızda olmana çok sevindim.O berelerden bir kaç teyze istemişti.Bende elimdekinden sonra öyle bir şeyler başlayacağım...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba Nazan Hanım; bende katılmak istiyorum. Yaptıklarımızı nereye nasıl gönderebiliriz. Beni yönlendirebilirseniz çok sevinirim.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  4. Sizleri kutlarım, duyarlı ve sıcacık bir etkinlik ✿♥‿♥✿ Sevgimizi paylaşmak, yardımlaşmak, bizi güzelleştirecek, kalbimizi ısıtacak, ruhumuzu yıkayacak♥‿♥
    Kolay gelsin♥

    YanıtlaSil
  5. Zaman nasılda su gibi akıyor Nazan.
    Teşekkürler canım.Hem o günler,hem de bugün için.

    YanıtlaSil
  6. Ayyy Nazanım tüylerim diken diken oldu. Allahım hayırlı evlatlar nasip etsin inşallah ve bizlere sağlık versin. Bu arada küçük kardeş için bir sürü şey düşünüp not ettim. Aaaa bugün baktım Mahmur Prenseste de perdelerimiz yayınlanmış.

    YanıtlaSil
  7. Mail adresini gönderirsen, oraya posta adresimi göndereyim Tuğçe.Sonuçta hepsini aynı gün götüreceğimiz için içimizden birine de gelebilir.Katılımın için teşekkür ederim..

    Teşekkür ederim Nur hanım. Yazdıklarınızda o kadar haklısınızki.Kendimden ne kadar verirsem, bana çoğalarak geri dönüyor manevi olarak..

    Ben teşekkür ederim Tülin abla.Sen hayatımda yardımın anlamını zenginleştirdin..

    Amin Dilekciğim.O yaşlıları gördüğümde insanların anne babasına bile ne kadar duyarsız kalabileceğini gördüm..

    YanıtlaSil
  8. ah ne güzel yapmıssınız çok duygulandım ağlamamak için zor tutuyorum kendimi perdemiz bitince inşallah bizde onlara götürüp moral verebiliriz. çok güzel bir kalbiniz var.

    YanıtlaSil