17 Şubat 2012 Cuma

Vedat Sakman Dinlemek ve Yeni İşler....

Bu sabah yine bembeyaz bir Ankara sabahına uyandık.Çocuklar sabırsızlıkla bekledi ama okullar yine tatil olmadı. Bizde belki idari tatil olur dedik.O da olmadı.Herkes mutsuz sabah sabah yollara döküldü..
Şimdi işyerinde Vedat Sakman'ı dinliyorum.Bu hafta hissedemediğim huzuru, onun yumuşak yorumu hissettiriyor bir tek.
Stresle başetmem lazım, biliyorum.Yeni elişlerine başlıyorum, onlarda bir süre oyalıyor.Bitki çaylarından içiyorum, onların da fazla tüketimi karaciğeri zorluyor.En iyisi yürüyüş, kar izin vermiyor.Spor yapmak ise bir disiplin işi.Bir süre yapıyorum, sonra zor geliyor.Kişisel gelişim kitapları ise taş gibi ağır geliyor bana, onu yap , bunu yapma cümleleri hep tersini yapma isteği uyandırıyor.Kendimi bir dönme dolaba binmişim gibi hissediyorum, inmek mümkün değil.Çünkü hep yapılması gereken işler ve bakılması gereken oğluşlar var. Bir şeyleri fazla bilmek iyi bir şey midir, günü yaşamadan geleceğe ilişkin kurgular stresi arttırmaktan başka ne işe yarar?Ya da dürüst olmak, cesur olmak, bildiğinde diretmek, kendine ve bilgine güvenmek sadece erkekler için mi geçerlidir?Sorular uzar gider ve yeni pazartesiler başlar..
Anladığınız üzere arkadaşınız bu sıralar bunalım takılmakta.Onun stresle başetmesinin en güzel yolu dostları, onlarla geçirilen saatler ve onlardan alınan tavsiyeler.Sonuçta herkes bu yollardan veya benzerlerinden geçiyor.Buraya kadar dayandıysanız yazımı yeni başladığım el işimle tamamlayayım.Bu şalı Tülin abla da beğenmiştim, o da sağolsun bana başladı.Rengi ve modeli güzel değil mi?
Not: Unutmadan 40 yaşıma kadar sadece gölge yaptırdığım sarı saçlarımı kızıla boyattım.Kendimi biraz da olsa canlanmış hissediyorum...))

25 yorum:

  1. şal çok güzel görünüyor ama ben saçlarını merak ettim. Bayılırım kızıla...

    YanıtlaSil
  2. Şalın renkleri çok güzel, yeni saçlarınıda keyifle ve mutlulukla kullan Nazancım, zaman zaman giripte çıkamadığımız bir tüneldesin anladığım kadarıyla, hepimiz ışığı görüyoruz sonunda ama görene kadar biraz bunalıyoruz, çabucak atlatmanı diliyorum.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan değişiklik her zaman iyidir canım.
    :))))
    paylaşım harika.

    YanıtlaSil
  4. Ve o saçlar sana pek yaraştı.

    YanıtlaSil
  5. Kızılı ben de severim benim saçlar bakır tonlarında şu anda, eminim güzel olmuştur. Şal ise çok güzel, bittiğinde bizimle paylaş:)

    YanıtlaSil
  6. Saçlarını çok beğendim, havan değişmiş, güle güle kullan.

    Ben de bunalım takılıyorum, kışın uzaması mı bizi böyle yaptı acaba?
    hayırlısıyla bahar gelsin,çiğdemler, leylaklar açsın, akasya kokuları yayılsın istiyorum.

    YanıtlaSil
  7. Ayy merak ettim şimdik, bunu bahane edip görüşelim en kısa zamanda kızılşın Nazanım:))

    YanıtlaSil
  8. Güle güle kullan şalını cancağzım şimdiden bayağı kolaylamış sayılırsın. Herkes stressle başetmeye çalışıyor ama bazısıkıntılar mevsimsel bu nedenle özellikle kış aylarında seni stresse sokacak konuları konuşmayı ertele, yaşamayı tabii erteleyemiyorsun ama kış depresyonuna birazda kendimiz giriyoruz herşeyi kafaya takarak. Hem çalışıp hem de evde çoluk çocukla boğuşunca tabii daha zor bu dediğimi yapmak ama bana tek başıma sinemaya gitmek bazen çok iyi geliyor.

    YanıtlaSil
  9. Bence de değişiklik iyidir, şalın modeli de rengi de hoş, elişine son sürat devam et, en iyi terapi bence:)

    YanıtlaSil
  10. Bugün kendimi tabiri caiz ise mok gibi hissediyorum. O yüzden sana söyleyecek ve seni direnmeye sevk edecek birşeyler elimden gelmiyor. Patlamaya hazır nükleer bomb gibiyim. Bu kar ve soğukta Dileği de dışarı sürükleyerek hadi gidelim ben çok kötüyüm dedim. Ama iyi geldi şimdilik. Sonrasını bilmiyorum.

    Şalın harika olacak başlanırken gördüm biliyorsun. Saçlarını da çok beğendiiiiiim. Sağlık ve keyifle kullan.

    YanıtlaSil
  11. sevgili nazan hiç üzülme hepimiz aynı durumdayız kış helede bu sene uzun sürdü bahar gelsin eminim tabiatla birlikte bizim de duygıularımız canlanır diye umut ediyorum az kaldı ...
    bu arada şalın renkleri çok güzel

    YanıtlaSil
  12. bu kış çok zor bizim için ankarada, önceleri kar yağınca sevinirdik, şimdi yine mi oluyoruz :(şalın çok güzel niyet edip bir trülü başlayamadığım şallardan, renk uyumuda süper belki bu sefer senin sayende gaza gelir bend e başlaırm bir tane...
    kızıla gelince, favorim rengimdir, eminim sana da çok yakışmıştır, güle güle kullan (şal gibi bunda da gaza gelip ben de boyatırmışım :P )

    YanıtlaSil
  13. Strese elişi...en güzel çare..Birileri bulmuş...ben de uyguladım...hepsi bu...şimdi stres yok ..!!!

    YanıtlaSil
  14. Bir ara resmimi ekleyeyim Saadet.Genelde çevremden Hürrem yorumu aldım.(Tabii Hürrem'in kilolu versiyonu)..

    Teşekkür ederim Derya dediğin gibi bir dönem.İnşallah çok takılmadan atlatırım..

    Teşekkür ederim Bir Kase Lezzet.

    Rita Hayword muydu Tülin abla? Güzellik seven gözde..

    Kızılı bende severdim ama hiç düşünmemiştim Fadiş.Hep tutucu bir sarışındım ben.Değişiklik gerçekten iyi bir şey..

    YanıtlaSil
  15. Sağol Elifciğim.Farkındayım ikimizinde ruh hali hava misali şu sıralar.Baharı ne güzel tasvir etmişsin.Ben hafta sonu bir kaç çeşit leylak alayım bari..

    İlahi Sevda.Kızılşın güzel, birazda karamelimsi.(Saçtan anlayanlar öyle diyor)

    Haklısın Şuleciğim ama işyeri değişmiyor ne yazıkki.Keşke imkanım olsa daha iyi bir kurumda çalışmak isterdim..Ama adaletsizlik her yerde..

    Zaten el işlerime depresyon ilaçlarım diyorum El işi Defteri.Ama dediğiniz gibi hobilerimi çeşitlendirmek, iyi gelecek bana..

    Aman sen kendini bırakma Dilek. Haftasonu kendini iyileştir.Ben bir süre size yıkılacağım gibi..

    Sağol Gönülcüğüm, inşallah bahar gelsede ben kendimi kısa süreli de lsa yollara atsam diye bakıyorum..

    İçimden kar topu oynamak bile gelmiyor Sercan.Bu şalı bende daha niyet etmiştim,bu sefer Tülin abladan gaza geldim.Hadi sende bana eşlik et.Birlikte örmek güzel olur.

    Sanırım biz hobiseverler stresimizi atmak içinde el işlerimize sarılıyoruz Ozgrkdn.Doğru söylüyorsunuz..

    YanıtlaSil
  16. Renkleri çok güzel.. grinin pastel tonlarla kullanımını çok seviyorum.. Yaptıklarınız canlılığınızın kanıtı zaten.. Hepsi çok güzel ve kullanışlı..İyi hafta sonları :))

    YanıtlaSil
  17. Kendimi her depresyonda hissettiğimde saçımla uğraşmışımdır, bana hep iyi gelmiştir aynaya baktığımda değişik görmek kendimi, ne iyi etmişsin, ama görsek diyorum :)
    Ben artık depresyona girmeyeyim, çünkü saçımı boyamıyorum ve kısacık kestirdim, en iyisi elişlernden çıkarayım :)

    YanıtlaSil
  18. Teşekkür ederim Tasarıbell.Renklerle oynamak hoşuma gidiyor.Benim resimlerimde ördüklerim..

    Ben hep gölge yaptırırdım Banucuğum.Ama radakal kararlar daha iyi geliyor.Senin saçlarına bayıldım,çok yakışmış.Bend bir ara düzgün resmimi ekleyeyim.Bakalım beğenecekmisiniz...

    YanıtlaSil
  19. Sevgili Nazan, stress ve bunalım yaratıcılığın ve yenilenmenin en yakın dostları. Sakın üzme kendini, tadını çıkar bunalımının :)
    Sakın hafife alıyorum sanma duygularını. Duygusal yapımdan dolayı çok iniş çıkışlar yaşarım ben hayatımda ve bunu kabullenmek için kendime söylediğim sözleri sana da söyleyim dedim. Madem ahkam kesmeye başladım, bir cümle daha söyleyim madem, stresli zamanlarda yalnız kalıp kendi kendinle başbaşa konuşmalar yapmak da faydalı bir şey, bana iyi geliyor. Yeni saçlarını merak ediyorum ben de. Sadece yeni saçlarını değil, bu saçlarla beraber iç dünyandaki değişim ve farkındalıkları da merak ediyorum. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  20. Eh ben de gelince senden aldigim cesaretle kizila boyatmayi dusunuyorum zaten cocuk olduktan sonra iyice beyazladi benim saclarim. Aslinda gecici kizil boyalardan aldim ama hala cesaret edemedim boyamak icin :) Ama sen bunu gerceklestirmissin. Benim gozum alismaz simdi seni gorunce ama degisiklik iyidir. Ayrica hava durumuyla kendini kotu hissetmenin pek alakasi yok. Burada hava surekli gunesli ama yine de neden bulmak istersen buluyorsun :) Haydi pozitif ol benim ablam hep pozitiftir. Olur oyle inis cikislar. Yalniz senden benim icin perde arastirmasi yapmani istiyorum. Yeni evimizde perde takacagim :)

    YanıtlaSil
  21. Hafife aldığını düşünmüyorum Ehlikeyf.Söylediğine katılıyorum,ruh halimdeki iniş-çıkışlar yaratıcılığımı arttırıyor.Ama bendeki durum bunun bir üst aşaması.Bu aşamada fiziksel tepkiler veriyor vücudum.El işleri yetmiyor,kimyam bozuluyor.Geçici olduğunu düşünmeye çalışmak en önemli adım sanırım.Saçlarımın iyi geldiği kesin.Sarı saç beni soluk gösteriyor, ben de çok makyaj yapmayı sevmiyorum.Kızılda gerek kalmadı.En azından aynadan bana bakan kadın gözüme iyi görünüyor.Böyle bir ruh durumu işte..

    Nevinciğim gelince sana da deneriz.Ben çok yakışacağını düşünüyorum.Hava etkili Nevin.Eve ya da işyerine tıkılıp kaldım.Güneşin iyileştirici etkisi var.Perde modelini bana maille gönder..

    YanıtlaSil
  22. Stresten hemen kurtulmak gerekir. Degil ki ilerliyen süreçlerde insan da kalici rahatsizliklara yol açabiliyor. Özellikle unutkanlik gibi.

    YanıtlaSil
  23. Şimdilik unutkanlı sorunum yok Dekorasyon,aksine fazla hatırlıyorum ve içime sindiremiyrum..

    YanıtlaSil
  24. şalın modeli ve rengi çok hoş saçlarındaki değişiklik sana iyi gelecektir bende böyle bir değişiklik yapmak istiyorum

    YanıtlaSil
  25. Tavsiye ederim, kesinlikle insanın havasını değiştiriyor Canan..

    YanıtlaSil