27 Şubat 2012 Pazartesi

Keçeden Kılıflar..

Bir süredir fotoğraf makinamın kılıfı kayıptı.Bu keçe kılıf da ne zamandır yapılacaklar listesindeydi.Modeli Tülin abla buldu, kenarlarını Dilekciğim dikti.
 İçinin kılıfını ben hazırladım.Üstünü birlikte süsledik.Kapak kısmında çantalarda kullandığım manyetik çıt çıtlardan kullandım.Fikir aldığımız site burada.
 Kılıfı hazırlarken gözüm eskiyen telefon kılıfına gtti.Hem kendime hem de Dileğe aynı model kılıflardan yaptım.Bu benim olan.
Herkese sağlıklı ve huzurlu bir hafta dilerim arkadaşlar..

19 yorum:

  1. el birlik pek de güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
  2. İyi günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Nazan fot.mak kılıfı çok güzel olmuş .Bu arada Tülin benim çok sevdiğim yakın arkadaşım çok marifetli olduğunu biliyodum zaten. Ellerinize sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. fotograf kılıfına bayıldım.Emeği geçen herkesin ellerine sağlık. Harika görünüyor.Güle güle kullanın.Sevgiler,

    YanıtlaSil
  5. ellerine sağlık Nazancığım, gördüğüm en şirin fotoğraf makinası kılıfı bu:)))

    YanıtlaSil
  6. çokda güzel olmuş iyi günlerde kullanın..ahh şu mıknatıslı çıtçıtlar yok mu deli olucam valla ben bir türlü bulamıyorum

    YanıtlaSil
  7. Çok sevimli bir kılıf olmuş, ellerinize sağlık. Şu keçe işine dalmayayım diyorum ama ayartıyorsunuz:)

    YanıtlaSil
  8. Tam bir ortak çalışma oldu Saadet.

    Sağol Tülin abla..

    Teşekkür ederim Sabiha hanım.Tülin abla sizden sevgiyle sözeder.Ben de sizi tanıdığıma memnun oldum..

    Teşekkür ederim Tuğçe..

    Teşekkür ederim Noblesse.

    YanıtlaSil
  9. Siz üçünüz tam Charlie' nin melekleri oldunuz zaten :)
    Çok cici bir kılıf olmuş, ellerinize sağlık hepinizin :)

    YanıtlaSil
  10. İstersen ben sana gönderirim Necla, gerçekten çantalarda çok güzel duruyor..

    Keçelerle oynamak çok zevkli Elif, hadi seni de bulaştıralım..

    Çok tatlısın Rengim.Bu ismi sevdim,söyleyeyim bizim kızlara da...

    YanıtlaSil
  11. Oh oh efendim pek de güzel olmuşlar he he he. Neyse canıııım detaya girmiyorum. Sağlıkla ve keyifle kullan canım benim.

    YanıtlaSil
  12. Çok güzeller. Ellerinize sağlık. Güle güle kullanın. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  13. Dilekciğim keçeyi o kadar düzgün birleştirdin ki, tekrar ellerine sağlık canım..

    Teşekkür ederim Nergiz, inşallah..

    YanıtlaSil
  14. Gece hepinizi pijamalı harıl harıl çalışırken düşünemiyorum:))) aştınız aştınız artık mesaiye kalmaya başladınız:)) Ellerinize sağlık hepsi çok güzelll.

    YanıtlaSil
  15. iyi günlerde kullan canım, hepinizinde ellerine sağlık :)))

    YanıtlaSil
  16. Sorma Şuleciğim.Dilek bizi sürekli resimledi, iyice uyardık yayınlamak yok diye.Çok eğlendik,çok ürettik, çok konuştuk.Seni ve diğer arkadaşları sevgiyle andık..

    Hangisini istersin Zeynep?Sizin gibi bir usta beğenirmi bilemem ama zevkle yaparım..

    Teşekkür ederim Çicekciğim..

    YanıtlaSil
  17. düşünmen bile yeter tşk ederim canım.. sen iste ben sana göndereyim varsa beğendiğin birşey.

    YanıtlaSil
  18. Yaptıklarınızın hepsi çok zevkli ve muntazam,ben teşekkür ederim Zeynep..

    YanıtlaSil