16 Şubat 2012 Perşembe

Örülerek Sökülen Berenin Dikilmesi...

Dün ismini vermeyen bir izleyicim bana örülerek sökülen bereyi nasıl birleştirdiğimi sormuş.İlk fırsatta resimledim, umarım yardımcı olur...
Bere dikilmeden önce.
 Üst kısmın kenarındaki geniş ilmekleri aldım.
 Sonra ipimi çekerek, büzüyorum.Eğer ponpon yapılacaksa bükerek oluşturduğumuz kordonu yine bu ilmeklerden geçiriyoruz.
 Yanını sıkı bir şekilde diktim.
 Şapkanın üstü..

Ben bereleri bu şekilde birleştiriyorum ama başka yöntemlerde vardır eminim...

15 yorum:

  1. örgüden çok anlamam ama pratikmiş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. Geçen gün aynı renkten ördüm ben de, çok sevdim üçüncüyü örüyorum:)

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel bir bere, şöyle hakkıyla ne şapka ne bere örebildim geldi Mart ayı, bunu becerebilirsem seneye hazırlık yapacağım bir ara.

    YanıtlaSil
  4. Ben de; önce yan kenarı ilmekleri karşılaştırıp dikiyor, sonra hepsini tepeden topluyorum. Başka yöntemler de vardır dediğiniz için, çorbaya tuz atayım istedim ;-)
    Bu kış bu bereden sayenizde sayısını unuttuğumuz kadar ördük ;-)sağolun.

    YanıtlaSil
  5. Bu rengi de pek şık olmuş. Ben bu postların hepsini kaydettim ilk fırsatta örücem :)

    YanıtlaSil
  6. Ooooo Nazanım bu iş iyice bilimselleştirdin yavvv. Bir ara ipini şişini bana söyle de ben de proje olarak onu yapayım ilk bir araya geldiğimizde

    YanıtlaSil
  7. ÖR SÖK BEREYİ BEN DE SİZDEN ÖĞRENDİM VE BİR TANE YAPTIM,HEM KOLAY HEM GÜZEL.SİZ PİŞİRİP ,ÖRÜP BİZLERLE PAYLAŞIN BİZ DE YENİ ŞEYLER ÖĞRENELİM.ELİNİZE EMEĞİNİZE SAĞLIK.SEVGİLER...AYŞE

    YanıtlaSil
  8. Henüz denemedim, bu kadar açıklayıcı bilgiden sonra yapabilirim artık. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
  9. Eline sağlık canım, benden gayrı tüm bloglar yaptı, hep aklımda ama bir türlü fırsatım olmadı.Ayıpladım kendimi.

    YanıtlaSil
  10. BU YÖNTEM ÇOK AKILLICA BENCE, ELİNE SAĞLIK:)

    YanıtlaSil
  11. teşekkürler Nazancım, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. nazanıcığım benim arkadaşlara anlatamadım, hep ben birleştiriyorum bereleri:)) Göstereyim bu fotoğrafları da kurtulayım yaw:)))

    YanıtlaSil
  13. Gönülcüğüm çok az bilen arkadaşlarım rahatlıkla yaptı, sende yaparsın..

    Onların renkleri de eminim çok güzeldir Fadiş..

    Hepimiz dönem dönem farklı örgülere takılıyoruz Deryacığım.Bere çabuk bittiği için bu sıralar iyi geliyor bana..

    Senin dediğin yöntemde iyiymiş Ece. Esas tatlı kızların beni çoook mutlu etti..

    Son yaptığın atkıdan sonra çok kolay yaparsın Rengim..

    Yok canım öyle iddiam, bilirsin beni.İpini al ,anlatırım ben sana.Bu arada ipin pudra rengi var, sana pek yakışır..

    Yardımcı olduğuma sevindim Ayşe..

    Bence de Nergiz..

    Şu yaptığı değişik boyunlukla da uyardı Elifciğim..

    Teşekkürler Nathalie..

    Teşekkürler Noblesse..

    Bende işyerinde epey birleştirdim Sevda.Seni de böylece kurtarmışım..

    YanıtlaSil
  14. Kaç numara şişve ne marka iplik le ördünüz? Çok hoç olmuş. Bazıları çok salık duruyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 5.0cak 2012 tarihli sökülerek yapılan bere başlıklı postumda anlatmıştım Tekres.Oradan detaylarıyla okuyabilirsiniz.

      Sil