20 Kasım 2010 Cumartesi

Amugurumi İnek maceram...

Amugurumi forumda birlikta ördüğümüz, sevgili Dileğin yapılışını anlattığı ineğim...Örerken çok zevk aldım ve arada güldüm...Küçük küçük parçalar ama keyifle örülüyor ve yüzüyle istediğiniz gibi oynayabiliyorsunuz..İlk yüzümüz böyle oldu..
Ailece bunun karabaş bir köpeğe benzettik..Ve yüzünü tekrar yaptım.Aslında niyetim seksi bir sarıkız yapmaktı, eh!  biraz montofon sarı kız oldu..Çanını ve ponponlarını da unutmadım...Ağız kısmı siyah çıkmış, aslında mürdüm rengi..Bu oyuncağımızda Ateş böceğime yapılanların yanına kondu.Son halimiz:


Not: 1)Dilekciğim tekrar çok teşekkür ederim..Yapılışını o kadar güzel açıkladın ki hiç zorlanmadım..
        2)Gözleri içeriden ısıtılarak sabitlenen gözlerden..Yani çıkması mümkün değil...(Aman bebek yutmasın      diyenler için)
        3) Ateş böceğim umarım seversin inekciğini..Teyzenin yapılacaklar listesinde senin için bir ördek bir de maymun var şimdi...

8 yorum:

  1. Tabi ki çok şirin Nazan :) Daha nice etkinliklerde buluşmak üzere. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
  2. Bir inek bu kadar mı şirin olur :)) Ellerine sağlık, bayıldımmmmm....

    YanıtlaSil
  3. Ellerine sağlık nazancığım iyi günlerde oynasın ateş böceğin...

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim...
    Dilekciğim yeni etkinliği dört gözle bekleyeceim...
    Banu, Fiamam sağolun...İnşallah sever bizim böcük..

    YanıtlaSil
  5. Bayildik bayildik teyze :)

    YanıtlaSil
  6. Böcüğü bilmem ama ben pek sevdim Nazan.

    YanıtlaSil
  7. cok keyıflı gectı ama bennnnn kotulendım oremedım sımdı yamuk yumuk ormeye calısıyorum ıkıncı etkınlıgımız basladı katılımlarını beklıyorum nazancım bu arada ıngılızcesı malesef yok sadece satır sonlaında
    (18)
    (24)
    (30)

    gıbı rakamları takıp ederek yapabılırsın arkadasım ok ınsalalh bı gun hep bırlıkte bu modelıde yapabılırız bellımı olur :))))

    YanıtlaSil
  8. hepsi güzel fakat inekcik en çok hoşuma giden bakışları bile anlamlı :) ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil