23 Kasım 2010 Salı

Öğretmenler Günü Hediyelerimiz...

Küçük oğlum anaokuluna gidiyor ve iki öğretmeni de yirmili yaşların başında...Okulumuzda velilerin para toplayarak öğretmene hediye alması yasak....Bu yüzden her Öğretmenler günü, yılbaşı ve Anneler gününde mutlaka ufakta olsa onlara bir şeyler hazırlıyorum...Bu sene de hediye paketimiz kolye, bere ve cüzdandan oluştu....

Cüzdanları Yasemin'in bloğundaki  anlatımına birazda kendimden eklemeler yaparak ördüm...İpim ise lif ipiyle, eskiden etamin işlenen simli iplerin karışımı....


Berelerimizin krem rengi olanı Tülin ablanın eseri...Modeli de fikri de o verdi...Bir de sağolsun yetiştiremem diye bir tanesini hediye etti...Ben ise tatilde hızımı alamadım bu berelerden dört tane daha ördüm...Yan taraflarını keçe çicek ve yaprakla süsledim...

12 yorum:

  1. Ellerine sağlık arkadaşımmm. Ben de oldum olası maddi içeriği olan hediyeleri değil de el emeği ile yapılanları daha özel buldum. Çok güzel düşünmüşsünüz. İyi günlerde kullansın.

    YanıtlaSil
  2. Ne güzel olmuşlar canım.

    YanıtlaSil
  3. Cüzdan çok tatlı, şapkalar da çok şık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Ne güzel olmuşlar. Ellerine sağlık.

    Bayan öğretmenlere hediye almak, hazırlamak daha kolay oluyor. Erkek öğretmen olunca insan ne alacağını bilemiyor.

    YanıtlaSil
  5. Nazancım ellerine saglık canım.Gule gule kullansın hocamız.Maalesef ben birşey hazırlayamıyorum,bizim ögretmenimiz hiçbir hediyeyi kabul etmiyor.Tabii saygı duyuyorum bu tepkisine ve onu anlıyorum.Aslında ne yaparsak yapalım haklarını da ödeyemeyiz ya.Allah yardımcıları olsun.

    YanıtlaSil
  6. Aaa bak cuzdan fikri cok hosuma gitti ben bunu yapabilirim :))) Hemen hobby lobby'e gidip bu tarz ip ve o uctan bakayim. Ya da bir ara sen bana 101 nasil yapilir dersi verirsin :))

    YanıtlaSil
  7. Teşekkürler arkadaşlar, beğendiğinize sevindim...Öğretmenlerimiz(biri öğretmen, biri bakıcı anne)o kadar genç ve iyi niyetliler ki...Çok severek yapıyorum,hiç yorucu gelmiyor bana...Katyacığım bu hediye işini çok abartanlarda var, büyük oğlumda bilezik falan alınırdı...O kadarına gerek yok diye düşünüyorum...Dilekciğim dediğin gibi el emeği en büyük hediye bence..Onlarda onlara ne kadar sevdiğimi ve yaptıkları işin benim için önemini böyle göstermeye çalışıyorum..
    Nedret hanım sağolun, sizin şapkaların yanından geçemez..
    Hobi vakti erkek öğetmene ne verilir, gerçekten zor...
    Nevinciğim bu klipslerin envai çeşidi vardır orada..Kolay yapımı, klipse dikmesi biraz uğraştırıyor..Sen malzemeni al,ben skype'den anlatırım sana..
    Tülin ablam olmuş mu gerçekten?

    YanıtlaSil
  8. Sevgili Nazan hanım,ellerinize sağlıık çok zarif olmuş hediyeleriniz.Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  9. ne kadar güzel olmuş cüzdan... berelerde çok şık... ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  10. Belgin hanım, Yasemin beğendiğinize çok sevindim, teşekkür ederim...Yasemin sana ayrıca tekrar teşekkür ederim, sayfa da yazmayı unutmuşum...O kadar güzel açıklamışsınki, hep gözümde büyüyen bir şey çok kolay hale geldi....

    YanıtlaSil
  11. ellerine saglık arkadaşım pek güzel olmuşlar

    YanıtlaSil