1 Kasım 2010 Pazartesi

Son Yapılanlar...

Hepsi kalpleri sıcacık, sevgili dostlarıma yapıldı...

Duvar süsünü küçük bir prenses için hazırladım, umarım sever....

               Küçük ajandaları keçe ile kaplayıp, üzerilerine işlediğim kanaviçeleri yerleştirdim...

              Kaftan anahtarlıklarımı yaparken, sevgili Serpil'in kaftanlarından esinlendim...
İkinci makyaj çantası denemem gezmeyi çok seven bir dostuma gitti.. ...Kumaşını Yurtdışından almıştım...

Kalp nazarlıklarım...Bu modeli yapmayı çok seviyorum...Her seferinden farklı boncuklar kullanıyorum...

Kuşlu nazarlığım, şu sıralar iş hayatında sıkıntılar yaşayan sevgili dostuma güzel haberler getirmesi ve uğurlu gelmesi dileğiyle yapıldı...

11 yorum:

  1. Nazancım, nasıl güzel, nasıl şirin şeyler bunlar böyle... En üstteki kalbe bittim ben, ajanda kapları sıcacık sevgi dolu olmuş, kaftan anahtarlıklar kullamaya kıyılmayacak gibi, makyaj çantasının kumaşı çok şık, kalpler zaten favorim, kuşlar ise bambaşka, bulunduğu yere hareket veriyorlar, ellerine, zevkine sağlık....

    YanıtlaSil
  2. Ellerine sağlık.

    Hepside birbirinden güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  3. baktıkça bakasım geldi.
    hepsi ayrı ayrı güzel olmuş.
    ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
  4. Çok güzel olmuşlar..Hele kaftanlar ;) Ne kadar güzel oluyor el işi bir hediyemizi vermek değil mi ? Çok hoşuma gidiyor benim de , insanların gözlerindeki o mutlu ifadeyi görmek. Çoktandır kimseye elimde yaptığım bir hediye vermediğimi hatırlattınız Nazan hanım teşekkkürler, en kısa zamanda :)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim...Banu ne güzel ifade etmişsin...Hepsini sevgiyle yaptım...Serpilciğim dostlarımın yüzündeki mutlu ifade her şeye değdi...Ben sevdiğim insanlara el emeğim bir şeyi hediye etmeyi çok seviyorum..Onlara benim için çok özel olduklarını hissettirsin diye...

    YanıtlaSil
  6. Hepsi birbirinden güzel olmuş nazancığım, ellerine sağlık, hele ki sevdiğin insanların yüzünde bir gülücük açtıracak olması en güzeli...

    YanıtlaSil
  7. Ay ne kadar hamarat bir ablam var boyle... Ben de seviyorum el isi hediye etmeyi ama ne yapiyorsun ki diyeceksin sen simdi bana :))

    YanıtlaSil
  8. Ha bir de Turkce hobi sitelerinde genelde nasil yapiyoruz kismi cok cok az oluyor. Yabanci sitelerde bunu yapanlar daha fazla. Hos belki sizin forumda nasil yaptiginizi yaziyorsunuzdur. Mesela su kaftanlar cok hosuma gitti. Hatta onlardan lavanta torbasi yapilip uzerine nazar boncuklari islenebilir.

    YanıtlaSil
  9. Teşekkür ederim Fiamma...Onları biraz güldürebildiysem ne mutlu bana...

    Nevinciğim kendine haksızlık etme, istersen çok da düzgün yapıyorsun..Kaftanları sert keçeden yaptım..İki tane kesip, yanlarından diktim...Tok durdu..Üzerine nazar boncuğu dikme fikri hoşuma gitti...Bundan sonrasını öyle yapayım...Birde eniştenin eski şal desenli kravatlarından kaftan yapma fikrim var, onlardan lavanta torbası daha da güzel olur...

    YanıtlaSil
  10. çok şanslıyım ki o hediyelerin bir kısmı bana geldi, inanınki çok güzeller.. Nazan'ımın elleri değmiş nasıl güzel olmazlar.. Makyaj çantasının kumaşını ta Amerikalardan getirmiş Nazan, benim için öyle özel bir hediye olduki, kıyabilirimiyim kullanmaya acaba? Dikiş makinesini yeni kullanmaya başlamış biri için çok muntazam dikilmiş üstelik.. Sevgiyle yapıldıklarını yüreğimin derinliklerinde hissettirdi bana..
    Not defterimin üzerindeki işleme, Talya'nın kalbi.. Hepsi ama hepsi kendimi nasıl özel hissettirdi bana anlatmam mümkün değil..
    Nazancığım biliyor musun Talya hediyesini görünce gözleri ışıldadı.. Sanki okudu üzerinde yazan hediyesini, yüzünde oluşan gülücüğü görmeni isterdim..Çok teşekkürler canım benim..

    Rukiye

    YanıtlaSil
  11. Rukiyeciğim ben teşekkür ederim sana canım arkadaşım...O kadar güzel ağırladınız ki bizi...Neden aynı şehirde değiliz biz...Müthiş olurdu, kahve sohbetleri, geziler, kahkahalar.. Talya'nın beğendiğine çok sevindim...Ne zamandır istiyordum onun için bir şeyler yapmayı...Çantayı da kullan lütfen, ben yaparım tekrar sana....Sevgilerimle...

    YanıtlaSil