29 Kasım 2010 Pazartesi

Beş Dakikalık Yelek.....

Yeleği yapmam gerçekten 5 dakikamı aldı...Çünkü dikiş yok, sadece kesiliyor..Kumaşından dolayı kenarlarından atmıyor...Aslında üstümde bir şeyin fotoğrafını  göstermeyi sevmiyorum ama yeleğin duruşunu başka şekilde gösteremezdim....(Not:Uygun bir broşla daha da zarif olur....)

Kumaşın yakından görünüşü...Yün-Buklet cinsi..
Ne kadar uğraşsam da rengi ancak bu kadar belli oldu...Yeleğin açık halide aşağıda...

Katya sen bunun örgüsünü de yaparsın bence...

12 yorum:

  1. 5 dakikada mı? Ne güzelmiş öyle :) Ellerinize sağlık, güzel günlerde giyin.

    YanıtlaSil
  2. Nazancım ellerine sağlık.Yahu nerelerini kırptın sen bunun?Rengi de çok hoşmuş ,güle güle kullan.

    YanıtlaSil
  3. Sağol Dilekciğim,gerçekten 5 dakika alıyor....

    Katya güldürdün beni...Kırptım gerçekten...Kumaşı aslında daha güzel,birde sadece kumaşın yakından çekimini ekleyeyim, rengi seveceğini tahmin ettim.....Büyük bir elips şeklinde kesiyorsun, bir de kol evi..Dur ben açık halini de çekeyim akşam...

    YanıtlaSil
  4. Ben yakından gördüm,gerçekten fotoğraftakinden çok daha güzel.
    Siyahıda çok şık oldu.
    Evet Nazan kumaşa bir yakın plan yap
    bence de.

    YanıtlaSil
  5. 5 dakikada böylesi hoş bir yelek.. Süper :)

    Ellerine sağlık, güle güle giyin.

    Bu arada bloğuma hobi malzemeleri satan yerleri aşağıdaki linkte liste halinde vermiştim. İşine yarar belki. :)

    http://hobivakti.blogspot.com/2010/11/ankara-hobi-magazalar.html

    YanıtlaSil
  6. kendini astin sen :) cok guzel olmus gule gule kullan

    YanıtlaSil
  7. Ay ay ay kumaşı hakikaten çok hoşmuş.Nazancım sen bir 10 dakika daha çalışıp kenar ve kol evlerine şöyle sırmalı fisto filan yapsana,kumaşın rengine uygun?

    YanıtlaSil
  8. Aslında kenarlarından bir şeyler geçmek aklımdan geçmedi değil Katya..Baklım uygun bir şeyler bulabilirsem neden olmasın...

    YanıtlaSil
  9. Sevgil Nazan hanım,pratik bir model ellerinize emeğinize sağlık sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  10. Teşekkür ederim Belgin hanım,gerçeken çok pratik bir yelek, kullanımıda çok rahat...

    YanıtlaSil
  11. Çok güzel olmuş nasıl yaptın bunu off neden aynı şehirde değiliz...

    YanıtlaSil
  12. Ne güzel olurdu Serpil .Tülin abla her hafta sonu toplardı bizi. Muhabbetten bunlara sıra bile gelmezdi.
    Yelek kolay Serpil,beğendiysen yapar gönderirim ben sana.Sen rengini söyle yeter canım...

    YanıtlaSil