11 Kasım 2010 Perşembe

Tunus İşi Örgülerim....

Bizim oralarda Tunus işi  örgüye Hasır örgü denir...Babaannem  eskiden Eskişehirde yaşayan Ermenilerden bu örgüyü öğrendiklerini anlatmıştı...Çok severim bu örgüyü, hem çabuk biter hemde dokuma gibi düzgün durur....Bende hem çocuklarıma hemde yeğenlerime bir çok şey ördüm...Ama elimde resmi kalanlar bunlar...



Kuş üzümüme ördüklerimden...
Bir arkadaşımın kızına örmüştüm...
Hırka ile yelek canım anneme ait...Bu örgüyü bana öğreten ve sevdiren bir taneme...

4 yorum:

  1. Ben hiç denemedim Nazan.
    Senden öğreneyim ben de.

    YanıtlaSil
  2. yiter yaa yiteeer yaaa Nazanım.Ölüyorum valla kıskançlıktan.Sen bu güzel emeklerini yayınladıkça. Şaka bir tarafa tatlım bayramdan sonra senibir ziyaret edeyimde şu benimde bloğumu hazırlayalım olur mu? Ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  3. Sen bana ogrettin yapmayi da ben bir sey yapmadim hala :))) Herseyi bilip pratik uygulama haline gecirmeyen zavalli bir akademisyenim ben :))

    YanıtlaSil
  4. yaşasın tunus işi yapan birini daha buldum bloggerda ellerinize sağlık çok güzeller..hemen izlemeye alıyorum..sevgiyle..

    YanıtlaSil