12 Kasım 2010 Cuma

Aynam ve Meleklerim...

Ahşap boyamayı internetten araştırarak öğrendim, kursuna gitmeye fırsatım olmadı..O yüzden yaptıklarımı çok acemi buluyorum...Yine de bloğumda olmalarını istedim....

                            Seramik objeyi önce eskitme boya ile boyayıp, üzerine ara ara yaldız sürdüm...

Salondaki aynam ve meleklerim...Ayna çerçevesini ahşap olarak aldım...Ben seramik ve ahşap objelerimi Ulus'ta eski Moda Çarşı'sının karşı binasında 2.kattaki bir dükkandan alıyorum..İsmini ne yazık ki bilmiyorum. ama en ucuz fiyata orada buluyorum.....Çerçevenin üstünü rölyef alçı ile kaplayıp, alçı kurumadan parmağımla şekiller oluşturdum...Yine üzerini eskitme boya ile boyayıp, süngerle yaldız geçtim...Melekleri de aynı şekilde boyadım..

15 yorum:

  1. Bu mu acemi işi, şaka yapıyorsun herhalde....
    Bir işi yapmak için mutlaka kursa gitmek gerekmiyorki, araştırıp deneme yanılma yolu ile elbette başarırsın, yeterki iste... Ne güzel şeyler başarmışsın, ne kadar şık olmuşlar, devamını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. iyi bayramlar dilerim :)

    YanıtlaSil
  3. Boş ver ayol, kurs da neymiş. Kendi kendine en güzelini yaparsın. İnternet sağolsun. Çok güzel olmuş yaptıkların. Tebrikler.

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim, siz böyle beğenince cesaret geldi...Ben denemelerime tekrar döneyim...

    Nilay sana da iyi bayramlar....

    YanıtlaSil
  5. Benim gibi elinden iş gelmeze fena örnek oluyorsunuz. Tebrik ederim güzel çalışmalarınız için.

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Narince...Bloğunuzu zevkle takip ediyorum, çok güzel tarifler veriyorsunuz...Ben sizi tebrik ederim...

    YanıtlaSil
  7. Arastirmaci ablam benim guzel olmuslar. Ayna ve melege bayildim.

    YanıtlaSil
  8. woooow diyorum sadece.
    harikasın,cidden usta işi bence.
    ellerine sağlık.
    harika görünüyorlar,çok şık.

    iyi bayramlar ayrıca:)
    sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. ayna mükemmel olmuş,çok beğendim,ellerinize sağlık,hele melekler... şahane,zaten çok severim melekleri,bunlara da bayıldım,sevgiler :)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Nazanın Hobi Atölyesi, yetenek olduktan sonra gerisi gelir. siz çok başarılı bir şekilde sonuçlandırmışsınız ellerinize emeğinze sağlık.İyi günlerde kullanın. Sevgiyle kalın...

    YanıtlaSil
  11. Teşekkürler Tiryaki,Minik ve Belgin hanım...Sevindim beğendiğinize...Sizden duyunca daha bir cesaretlendim...Bir süredir yapmak istemiyordum ama yine boyama moduna girdim sanırım...

    YanıtlaSil
  12. Bence oldukça başarılısınız.Zaten zaman çok iyi öğreten,bu yüzden sabırla devam etmek gerekiyor.Dekorasyon objelerim doktor olan ağabeyimin her ay gittiği kongrelerden kolleksiyonum için getirdikleri.Benim hiçbir yere kıpırdama imkanım henüz yok,ufak çevre gezileriyle tabanvay olarak yaprak toplamak,foto çekmekle yetiniyorum şimdilik.Neşeli günler.

    YanıtlaSil
  13. Ellerinize sağlık, ne kadar hoş çalışmalar...

    YanıtlaSil
  14. Teşekkürler Semra hanım..

    YanıtlaSil