20 Aralık 2010 Pazartesi

Ahşap Kutum...

Hafta sonu bu kutuyla uğraştım.Bir kaç gün sonra yeni yıl hediyesi olarak İstanbul'a gidecek.Umarım beğenilir ve severek kullanılır....

Kabartma kısımlarında farklı bir teknik denedim.Teknik demekte doğru değil ya uydurmasyon diyelim.Resimleri krem rengi sünger kağıda yapıştırıp, kenarlarından kestim.Hamur kabartmayı denemediğim için bilemiyorum ama bu şekilde çok kolay oldu.Tabii üzerlerine dekopaj tutalı sürdüm.Bu arada verniğim bitti, akşam tekrar iyice vernikleyeceğim.

11 yorum:

  1. elinize sağlık çokk beğendimm

    YanıtlaSil
  2. E,bu çok güzel olmuş ama..

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş, beğenilmeyecek gibi değil.
    Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  4. Evet ya ne güzel fikir. Hamurla uğraşmaktan daha temiz ve kolay. Tebrikler, sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. lolipu da keçe üzerine yapıştırarak yapmıştı kabartmayı.
    bu da güzel fikir,sonuç cok güzel

    YanıtlaSil
  6. ellerine sağlık iyi günlerde kullan canım çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  7. Sünger kağıdı ne güzel düşünmüşsün. Resimlerden sonuç güzel görünüyor.

    Alıcı kişide eminim beğenecektir.

    Ellerine, emeğine sağlık. :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim, beğendiğinize çok sevindim.
    Tiryaki, Lolipu'nun sitesinde görmüştüm.Aslında niyetim önce öyleydi ama keçelerime kıyamadım.Sonra aklıma bu fikir geldi.Nedret ablanın dediği gibi çalışması temiz oluyor.
    Hediyemi ablama yapmıştım.Bugün arayıp,o da beğendiğini söyledi.Mutlu oldum.

    YanıtlaSil
  9. Kutunu kime gidecegini tahmin ettim :)) Simarik kardes edasiyla ben de isterim diyorum :))
    Kece takviyesi yakin zamanda gonderilecek sana kecelerine kiy :))

    YanıtlaSil
  10. Kullanışlı ve bir o kadar şık. Eline sağlık Nazan'cım.

    YanıtlaSil
  11. Teşekkür ederim Dilek.

    Güzel kardeşim dert etme var daha keçem.Ama dekopaj kağıtları için bir şey diyemem.Kutuya gelince, seninki nasıl olsun?Birde o kadar yola nasıl götürürsün bilmem.

    YanıtlaSil