23 Aralık 2010 Perşembe

Dekopaj,Keçe Kitap Ayıraçlarım...

Bir kaç ay önce internetten  kitap ayraçları için dekopaj resimleri indirmiştim.Ama bunları nasıl kullanacağımı bilemedim.Aklımda ince mdf tahtalara yapıştırmak vardı.Ne mümkün o boyutta tahta bulmak.Yapı marketlere bunlar için gitmeyede vakit olmadı.Lolipu'nun bloğunda keçe üzerine yapılan dekopajı görünce, neden olmasın dedim.O peçete ile yapmıştı, ben resimleri kullandım.Ama istediğim gibi olmadı .Resimler kalın keçeye tam yapışmadı.Yanları kötü durdu.Nasıl kurtarayım diye epey düşündüm ama aklımada bir şey gelmedi.Onlardan umudumu kesip, baykuş yastıklarımı dikerken, keçeleri de dikebileceğim aklıma geldi.Ve sonuç...



11 yorum:

  1. Elişi yaparken bozulacağından hiç korkmamak lazım, mutlaka biraz değişiklikle düzelecektir, işte ispatı, sonuç, mükemmel :)

    YanıtlaSil
  2. woow,keçe üzerine dekupaj mı?
    ben kaçırmışım onu demek,süper fikir.
    ama netice de çok güzel bence.
    mutlaka denerim bende,elleirne sağlık

    YanıtlaSil
  3. Ne güzel olmuş bunlar. Bayıldım. Ellerine sağlık.

    Yine senin bloğunda rastlamıştım, kabartma yaparken sünger kağıt kullanmıştın, bu çalışmalar içinde sünger kağıt kullanılabilir belki. :)

    Benimkide tereciye tere satmak oldu ama olsun. :)

    YanıtlaSil
  4. Kağın kenarlarını tersinden hafifçe zımparalıyorlarmış. Bir yerde gözüme çarpmıştı, aklımda kalmış. Çok güzeller. Ellerine sağlık. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  5. Beğendiğinize sevindim, bende bu hllaerin sevdim.Bir de bu tarz dikiş hoşuma gitti.

    Haklısın Banu, aslında ben kolay olur diye düşünmüştüm ama kağıt keçeye çok az yapıştı.Nedret ablanın dediği gibi zımparalayarak inceltebilirdim, onu düşünemedim.

    Sende dene Tiryaki, yanlız resmin kenarları çok kalkıyor.Dikiş dışında başka bir şeyde denenebilir kenarlara.

    Hobi vakti, bundan sonraki denemem sünger kağıda olacak.Sanırım onda daha düzgün olur.Dikişe gerek kalmaz.

    YanıtlaSil
  6. Bu ne hız Sarı Şeker?
    Tutabilene aşk olsun.
    Çok beğendim ben de.

    YanıtlaSil
  7. Cok basarili. Bunlari o sert kitap ayraclarina mi yaptin?

    YanıtlaSil
  8. Senin hızına yetişemem Tülin ablam..Bir gün izin alınca, bunları da denemeden olmaz değilmi?

    Nevinciğim, o keçe ayraçlardan 1-2 tane kaldı.Bunları tabaka olarak aldım, yine sert keçe.Sonra kenarından kestim.Ayraç olacak beğendiğin resimler varsa gönder,ayraç yaparım sana da..

    YanıtlaSil
  9. Sağdaki pembe ayraç da bana hediye edildi, sanki biz nazan ablayla tanışıyormuşuz gibi, sanki benim ne kitap meraklısı olduğumu biliyormuş gibi, sanki kitaplarıma kıyamayıp ayraç kullanmayı çok sevdiğimi biliyormuş gibi... E ben artık birşey söylemiyorum.

    (iyi ki tanışmışım seninle)

    YanıtlaSil
  10. Sevgili Esra bende seninle tanıştığıma çok sevindim.Pırıl, pırıl genç ve içten bir arkadaş.

    YanıtlaSil
  11. Bu günlerde kitap ayracı yapmak için araştırma yapıyordum, ne güzel denk geldi bu post. Emeğinize sağlık, umarım benim yaptıklarım da böyle güzel olur :)

    YanıtlaSil