20 Aralık 2010 Pazartesi

Yılbaşı Hediyelerine Devam-I

Yine İstanbul'a giden hediyelerimden.İki güzel yeğenim için hazırladım.Aslında çok süslü değilimdir ama kızlara yaptığım şeyleri süslemeye bayılıyorum..
Bere, daha önce öğretmenlerimize ördüğümden , bu sefer küçük keçe  çiceklerle süsledim.Atkı firkete işi, hem janjanlı hemde örmesi çok kolay.Cüzdanımız sevgili Yasemin'in bloğundaki anlatımına göre yapıldı.Yanlarına  seveceklerini düşündüğüm  birde kitap koydum.Her ne kadar çocuklar kitabı hediye olarak görmese de, her çocuğun küçük bir kitaplığı olması gerektiğini düşünüyorum.


9 yorum:

  1. yeğenleriniz çok şanslı.çok mutlu olacaklardır.cüzdan çok sevimli.ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. En üstteki takım nasıl süslü öyle Nazanım. Hediyeyi alan ne mutlu olur kimbilir. Kitap hediyen çok anlamlı. Benimde favorim hediyemdir kitap. Mutlaka bir yerden bir çocuk yakalayıveririz...Kimbilir?

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim Özlem.

    Bende mutlu olacklarını düşünüyorum. Hediyeyi aldıklarındaki ifadelerini görmek isterdim.O kadar sevimli oluyorlarki.Tabii büyüdükçe memnun etmekte zorlaşıyor.

    Kitap konusunda aynen senin gibi düşünüyorum Dilek.Birine sevdirsem yeter..

    YanıtlaSil
  4. Bence en çok cüzdanları sevecekler:))
    Ellerine sağlık, öyle şeker olmuşlar ki...

    YanıtlaSil
  5. Naxancığım blogumda sana bir süprizim var

    YanıtlaSil
  6. HER BİRİ ÇOK ŞIK AMA CÜZDANLARA BAYILDIM NAZAN.
    ÇOK TATLI OLMUŞLAR CANIM.

    YanıtlaSil
  7. Ne cici şeyler bunlar böyle, şanslı oluyor yeğenler böyle becerikli büyüğü olunca :)(teyze mi, hala mı)

    YanıtlaSil
  8. Halayım Banu.Yeğenlerimin büyüğü aynı ben.

    YanıtlaSil
  9. ay blogunuzda yaptıklarınız kadar cici..bayıldım ellerinize sağlık,özellikle şu minik cüzdanlar çoook şirin...
    sevgiler

    YanıtlaSil