24 Aralık 2010 Cuma

Yılbaşı Hediyelerine Devam-II

Baykuş yastığı Tülin ablanın bloğunda gördüğümden beri yapmak istiyordum.Kalıbını da çıkardım ama bir türlü dikmek mümkün olmadı.en sonunda izinli olduğum bir güne bunu sığdırdım.Baykuş figürünü çok seven arkadaşıma yılbaşı hediyesi olacak.

Not: Aynı yastık modelini sevgili Nergiz'in bloğunda da rastladım.Onun yaptığı gibi bende kanatları önce arkadan dikmeye çalıştım.Ancak potluk yaptı, olmadı.Daha sonra Tülin ablanın söyledikleri aklıma geldi.O da kanatlarda zorlandığını, bir daha dikerse önden dikeceğini söylemişti.Bende abla sözü dinledim.Çokta iyi yapmışım, önden dikişle daha şirin oldu.

Daha sonra gözlerini biraz daha belirgin yapayım dedim ve amigurumi gözlerden kullandım.

3 yorum:

  1. Nazancığım sonunda baykuş yaparak sen de rahatladın değil mi:)) Bloglarımızı baykuş istila etti adeta...Seninki de çok sevimli şipşirin olmuş, gözlerini bilerek mi şaşı yaptın nereye bakıyor o öyle?

    YanıtlaSil
  2. Gerçekten Fiamma, baykuşta çok sevimli bir figür.Benimki özellikle şaşı.Biraz mahzun,biraz şaşı,birazda bilge...

    YanıtlaSil
  3. Kapa camı pencereyi Nazan,
    uçacak gibi bunlar.

    YanıtlaSil