7 Aralık 2010 Salı

Asi Melekler...


Çok hevesle alıp, merakla okumaya başladığım ama umduğumu bulamadığım bir roman oldu benim için.Melekler ve Şeytanlar romanına benzediğini düşünmüştüm ama farklı bir roman çıktı karşıma. Lanetlemiş meleklerin soyundan gelen yarı insan Nefiller, onları engellemeye çalışan Melekbilimciler ve tekrar tekrar göze sokulan Hiristiyanlık efsaneleri.Macera ve heyecan çok az, sonuç kısmında Evangelin'in değişimi ise fazla abartılı.Her ne kadar dünyada çok satılan kitaplar arasında da olsa, benim için bitirmeye çalıştığım sıkıcı ve gereksiz bir kitap oldu...

6 yorum:

  1. Hmmm o zaman listeye giremedi bu kitap, teşekkürler Nazan'cığım :)

    YanıtlaSil
  2. özeti dinleyince, kitabı okuyasım kaçtı :))))
    teşekkürler sevgili Nazan :)

    YanıtlaSil
  3. Üst üste 2-3 tane böyle gelince ben çok kötü oluyorum Nazancığım, şimdilerde bu moddayım ve kendimi kötü hissediyorum.

    YanıtlaSil
  4. Ben teşekkür ederim arkadaşlar..

    Fiamma bazen bende bunalıyorum.Bu kitaptan sonrada bir süre okuyamadım..Bir süre geçince tekrar başlarsın.

    YanıtlaSil
  5. sevgili nazan bloğuma hoşgeldin çok memnun oldum sevgiler:)

    YanıtlaSil
  6. Sürükleyici olmayınca, okumak işkence gibi oluyor kitapları.

    Benimde hoşuma gitmeyen kitapları yarım bırakmamak adına zorla okumuşluğum olmuştur. :)

    YanıtlaSil