13 Aralık 2010 Pazartesi

Tekrar tekrar yenilenen saat..

Hafta sonu ne zamandır yenilemek istediğim saate takıldı gözüm..Tamam dedim, bunun değişme zamanı geldi.Şaka bir yana şimdiye kadar iki farklı şekle girdi kendisi.İlk halinde yanlarına taşlar yapıştırmıştım.Sonra beğenmedim, yapıştırıcıdan dolayı zeminde bozulunca, bu sefer kağıt ve tutkalla şekiller verip, boyadım.Bir iki senedir böyle kullanıyordum ama içime çokta sinmemişti.Zemin bozuk olunca, kapatmak için bende kumaşla kaplamayı düşündüm.Bunun için önce çevresine sillikonla iki kat elyaf yapıştırdım.
Daha sonra üstünü sevdiğim bir kumaşla kapladım.Kenarlara kurdeleler yapıştırdım.Bu halini daha çok sevdim.


3 yorum:

  1. Ne güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  2. Buradayken bizim duvar saatini de süsleseydin abla :)

    YanıtlaSil
  3. Seneye ne yapacaksın şimdiden meraktayım canım ;)
    bence böyle kalabilir,çok şirin.

    YanıtlaSil