16 Temmuz 2011 Cumartesi

09.07.2011 Ankara-Samsun-Ordu...

Karadeniz gezimiz beş gün sürdü ama bana on gün gibi geldi.Zaman gerçekten göreceli bir kavram.Cumartesi erken saatlerde yola çıktık.İlk durağımız Samsun'du.Samsun'da sahilde Atatürk heykelinin yanındaki parka gittik.

Ayrıca yine sahilde Atatürk'ün Bandırma vapurundan indiği zamanın canlandırıldığı kısmı gezdik.

Sahil kenarı çok iyi ağaçlandırılmamıştı, oturacak bir ağaç gölgesi bulamadık.Sırada Ordu- Boztepe vardı.Belediye Boztepe'ye teleferik seferleri koymuş.Biz arabayla çıktık.Muhteşem bir manzara, bütün kıyı ayaklar altında..Zaten Ordu da yemyeşil, güzel bir şehir..

Akşam dokuz civarı Trabzon'a yakın Çarşıbaşı Öğretmenevi'ne geldik.Yol boyunca hemen her ilçede Öğretmenevi var.Böylece kalacak yer sıkıntısı da olmuyor ama siz yine de yerinizi önceden ayırtın.Biz bir tek bu ilçede oda ayırtabildik.
Planımıza göre yarın sırada Sümela manastırı var.

1. ordu eşimin memleketi çok güzeldir çokkkk birkaç defa gittim güzel bir gezi olmuş güzel kareler

2. iyi tatiller Nazancım, benimde yapmak istediğim bir tur..

3. Ordu'yu çok sevdim Gönül.Yol üstündeki köyleri de çok şirin.Ayrıca modern bir şehir izlenimi yarattı bende..

İnşallah Noblesse.Resimlerdeki manzaraların eksiği yok, fazlası var...

4. Karadeniz kıyı kesimlerini iyi biliyor sayılırım. Hem yaptığımız broşürler, hemde biliyorsun kardeşim Giresun'da oturuyor.Samsun, Trabzon, Ordu ve Giresun'u gördüm. Aralarında en çok beğendiğim şehir Ordu'dur.

5. Nazancığım biz de eşimin memleketi olan Ordu' ya Eylül ortası gibi gideceğiz. Ben ilkkez göreceğim oraları. Senin fotoğraflar hazırlık olsun bana:))

6. Süper gönlümün en çok sevdiği yer karadeniz oraları gördüğünde oğlum 'Anne siz neden yaşamak için İstanbul'u seçtini z demişti?' :) Bende kendime aynı şeyi sorar dururum

7. Karadeniz turu hep hayal ederim. İnşallah en kısa zamanda kısmet olur :)

8. Sen bu şehirlerin tarihlerini de iyi biliyorsundur Dilek..

Sevdacığım sevecğine eminim, sizin için güzel bir gezi olur..

İstanbul'unda Sarıyer-Şile tarafı Karadeniz'in tadını veriyor Suhuba.Biz ne yapalım bozkırda bir şehir.Şimdi bana daha bir sarı geliyor Ankara.

İnşallah gidersiniz Yeşim.
    Karagöl'ü gördükten sonra isviçre alt etsin dedim..

9. Nazancığım hep istememe rağmen Karadenize hiç geçemedim kısmet olmadı ama o kadar güzel resimlemiş ve o kadar güzel anlatmışsın ki gitme isteğim daha bir arttı. Resimde bile eşsiz görünen manzaralar gerçekte kimbilir nasıldır? Paylaşımın için teşekkürler canım.
    Merih

10. Merihciğim inşallah gidersin.Yazı ve resimler biraz uzun oldu ama beğendiğine ve anlatabildiğime çok sevindim..Teşekkürler arkadaşım..