15 Temmuz 2011 Cuma

Karadeniz Gezisi ve Terapi...

Karadeniz gezimiz bittti.Yeşilin her tonunun yer bulduğu bir doğa harikasını doya doya gezdim.Resimlerimi daha sonraki postlara ekleyeceğim.
Hayata bıraktığım  yerden devam etmek zor geliyor, aklım, ruhum oralarda kaldı.En iyisi diğer terapilerime devam etmek.Bu battaniye de renklerin içinde yaşamak için başladığım, her sırasında beni rahatlatan bir örgü oldu.
İplerim genelde Nako'nun ve Alize'nin ipleri,Tığım ise 4 numara.Kalın ve büyük bir battaniye olacak..

10 yorum:

  1. yukarıdaki fotoğrafa bittim ben. Orada olmak vardı şimdi:(((

    YanıtlaSil
  2. Hoşgeldin canım arkadaşım. Bir nebze de olsa değişik yerler görmek iyi geliyor ruhlarımıza. Battaniyende pek güzel oluyor. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Battaniye örneği çok güzel, bakalım bitince de görürüz.Karadeniz fotoğrafı ise insanı alıp, götürüyor.

    YanıtlaSil
  4. Böyle epey resim var Saadet.Keşke makinam daha iyi olsaydı..

    Dilekciğim hoşbulduk.Senin battaniye ne durumda?

    Çabuk ilerliyor Nobblesse.Başka prıjeler girmezse araya kısa sürede bitiririm gibi.

    YanıtlaSil
  5. Nazancım ne güzel yerlermiş, aklının orda kalması çok doğal. Hayırlı kandiller canım sevgiler...

    YanıtlaSil
  6. Güzel bir geziymiş canım gözün gönlün doymuştur yeşile ne güzel..Karadeniz resimlerinden bakmak bile insanı rahatlatıyor inşaAllah bi gün bizede nasip olur bu güzellikleri yakındna görmek..Berat kandilin mübarek olsun canım sevgielr..

    YanıtlaSil
  7. Karadeniz fotolarını bekliyorum:)Bu renkli battaniyeye bayıldım , hem örmesi , hem kullanması keyifli olacaktır...Ben de bu tarz şeyleri çok severim.

    YanıtlaSil
  8. Senin de Kandilin mübarek olsun Kutsevciğim.İşyerinden blogları görsem de yorum atamıyorum ancak bugüne kaldı.
    İnşallah birgün sizde görürsünüz Marifetanne.Harika yerler..Sizinde Kandiliniz mübarek olsun.
    O kadar çok resim oldu ki, sırayla eklemeye çalışacağım Nathalie.Ama resimleri çekerken keşke daha iyi makinam olsaydı diye hayıflandım.Özellikle Karagöl'de..

    YanıtlaSil
  9. Merhaba Nazan Hanım,
    Bloguma gelmişsiniz, ne iyi etmişsiniz. İade-i ziyarete geldim, gidemiyorum. Örgülerinize bayıldım. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Teşkkür ederim Nihal hanım. Büyük bir zevkle bloğunuzu izleyeceğim. Fimo çalışmalarınız o kadar ince ve zevkli ki..
    Örgülerimi beğendiğiniz içinde sevindim..Sevgiler..

    YanıtlaSil