25 Temmuz 2011 Pazartesi

Küçük Prens...

Aslında bugün yeni yaptığım gazeteliği paylaşacaktım sizlerle.Ama küçük yaramazım makinedeki bütün resimleri silmiş.Akşam tekrar çekeceğim ama yapım aşamaları olmayacak ne yazık ki..

Bu arada resimlere bakarken Küçük Prens çantasını eklemediğimi gördüm.Küçük Prens romanında küçük bir çocuğun gözünden büyüklerin dünyası anlatılır.Basit bir çocuk romanı gibi görünür ama hayat üzerine derin anlamlar içerir.Benim en sevdiğim romanlardan biridir ve simgesi haline gelmiş çocuk figürüne de bayılırım.
Arkadaşım kendisine hediye gelen bir önlüğü kullanmadığı için böyle bir çanta haline getirtmiş.Yalnız hem gövde hem de saplar uzun olmuş. ben de bu kısımları kısalttım.Bu temadan yastıkta güzel olur değil mi?


9 yorum:

  1. Çok şeker bi çanta olmuş, ellerinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  2. Nerelerdesin Nazanım, nerdeyse senin için kayıp ilanı verecektim. Çocuklar, çocuklarımız Allah'ın bizlere verdiği en büyük armağan, yer yer her ne kadar bizi üzselerde.

    YanıtlaSil
  3. Bayılırım Küçük Prense , kahramanım benim:)
    Çok güzel çıkmış el işiyle de...

    YanıtlaSil
  4. bir yastık delisi olarak Küçük Prens temalı yastık fikrine bayıldım.

    YanıtlaSil
  5. Abla cok guzel ben isterim Ate icin kucuk prens yastiklari. Resimler var odasi olsa onlari duvarina asardim. Ben kumas bakayim bulunabiliyor mu Turkiye'de?

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler Bahar.Bloğumu da izlemeye almışsın..

    Bende çok sevdim Saadet..

    Öyle Dilekciğim, onlar evin neşesi, hayatın neşesi.Sonunda eline eski bir makine verdim de benimkini kurtardım.

    Benimde en sevdiğim kahramanlarda Nathalie..

    Bu karakteri keçeden deneyeceğim Noblesse.Olursa yastık yapacağım..

    Nevinciğim Ateş'e baykuşları yetiştirmeye çalışıyorum.Bir sonrakine neden olmasın..

    YanıtlaSil
  7. Merhaba, üzerinden çok zaman geçmiş ama ben de tam böyle bir çanta arıyordum. Arkadaşınıza önlük nereden hediye gelmiş acaba? Çok aradım ama ne önlüki ne bir kumaş, ne bir çanta bulamadım :((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba kedimidirnedir, arkadaşıma sordum.Önlük Beyoğlu'nda şimdi kapanmış olan bir dükkandan alınmış.Yurtdışından ürün getiren bir yermiş.

      Sil