7 Temmuz 2011 Perşembe

Küçük Dokunuşlar-II

Elbise bir arkadaşıma ait.Ne yazıkki dantel kısmı bir kazaya uğramış.
O da terziye düzeltmesi için vermiş.Terzi beyaz danteli üst kısma geçirmiş, alttaki danteli çıkarmamış.Cep kısmına aynı dantelden koymamış ve ortaya karışık bir şey çıkmış.Arkadaşım terziden aldığında yanındaydım.İkimizde beğenmedik, bana eskiden annelerimizin elbise içine giydiği jüponları hatırlattı.

Elbiseyi aldım ve önce hem eski hemde üsttki yeni kısmı dikkatle çıkardım.
Ceplerdeki eski danteli de çıkardım.
Ve İstanbul'dan aldığım güllü harcı üstüne ve ceplere el dikişyle sıkıca diktim

Ne dersiniz, fena olmamış değil mi?

Not:Yarın beş günlüğüne Karadeniz seyahatine çıkıyoruz.Trabzon-Rize-Hopa-Sarp..Bu yıl leyleği hava da gördüm galiba.Tekrar görüşmek dileğiyle...

14 yorum:

  1. Harika olmuş arkadaşım. Hadi sana iyi yolculuklar. Görüşmek üzere.

    YanıtlaSil
  2. Ben zaten bu dantele bayılıyorum.Penye atletlerin üzerinde bile kullanılıyor ve çok şık duruyor.Eline sağlık canım.
    Bu arada iyi yolculuklar.Güzel bir tur olsun inş.
    Bana emanet ettiğini de bundan böyle unut :)
    Böyle gezgin bir kadının eline ben çocuk mocuk vermem daha ...

    YanıtlaSil
  3. iyi ki el atmışsın Nazancım, çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
  4. Fena olmamak mı? Süper değişim olmuş. :)

    YanıtlaSil
  5. Sağol Dilekciğim..

    Aşkol Tülin abla,hep gezmiyorum ya.Hem bu gezilerin bir kısmında sen de vardın, unutma..

    Sevgili Noblesse, sevgili Suhuba güzel yorum larını için teşekkürler..

    YanıtlaSil
  6. Elbise inanılmaz dönüşüm geçirmiş,ellerinize,fikrinize sağlık.
    İyi yolculuklar,güzel bir gezi olsun,yolunuz açık olsun...Bol foto ile dönün....

    YanıtlaSil
  7. kesinlikle ilk halinde elbise havası yoktu. Böyle çok şeker olmuş:)))

    YanıtlaSil
  8. Teşekkürler Nathalie.Makinem yanımda olacak, inşallah istediğim kadar gezebilirim.

    Sağol Saadet.

    YanıtlaSil
  9. Çok şık bi elbise olmuş canım, hayırlı yolculuklar diliyorum sana sevgiler.

    YanıtlaSil
  10. Yeni hali çok güzel olmuş, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  11. çok şık bir calışma olmuş.iyi ğezmelerrr olsunnn...
    sevğiler...

    YanıtlaSil
  12. Nazancım, kesinlikle ilk halinden daha şık olmuş, güllü harç seçiminle gelinlik gibi olmuş, zevkine, becerine sağlık :)Karadenizin güzelliğini doya doya içine çek....

    YanıtlaSil
  13. Tek kelimeyle nefis olmuş.. Nazancığım sen bu dikiş işinde çok iyisin.. Yorum katmışsın kıyafete.. Yeni eserlerini merakla bekliyorum..
    Rukiye

    YanıtlaSil
  14. Teşekkür ederim arkdaşlar, güzel yorumlarınız için.Tatil bitti, geldim.

    Rukiyeciğim inan senin kadar bilmiyorum dikiş.Biraz öğreniyorum, biraz annemin yaptıklarını hatırlıyorum, biraz da uyduruyorum.Ama yorumlarını bana daha çok cesaret veriyorr...

    YanıtlaSil