6 Temmuz 2011 Çarşamba

Küçük Dokunuşlar-1

Bir kaç gündür akşamları yeni aldığım bluzları düzeltmekle uğraşıyorum.Bazısını yakası çok açık, bazısının da lekesi var.İşte benim getirdiğim basit çözümler;
Yakası fazla açık penyenin yaka kısmına bir parça güpür geçirdim.

Bu penyeyi de yeni almıştım ama yıkayıca önünde bir renk açılması oldu.
Bunu kapatmak için siyah bir danteli yaka ksımı boyunca geçirip, önden büzdürdüm.Ve içinde dantel efekti olan siyah bir taşla topladım.


Yine çok severek aldığım ama açık olan bir bluzumun yakasını böyle süsledim.


12 yorum:

  1. Bu aralar dikiş perilerimiz bizimle bakıyorum Nazan :)

    YanıtlaSil
  2. Nazaaaaaaaaaaaan bayıldım bayıldım. Belki inanmayacaksın bende de böyle yakası çok açık bluzlerim var almışım, şimdi de ne yapayım diye düşünüyordun. He he kopya çekeceğim senden. Süperdi valla. Güle güle giyin ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  3. yakalar toplanmış iyi olmuş, ben de çok yaparım böyle dokunuşlar özellikle yakalara, alırken aklımız nerde acaba:))

    YanıtlaSil
  4. Kesinlikle Tülin ablam.Örgü ile dikiş perilerim elele vermiş durumda.
    İy aya sana da fikir vermişim Dilek.Yapınca ekle ama merak ederim ben.
    Fiammacığım dün bende bunları alırken bakmadın mı diye soruyordum kendime.Çoğu sosyete pazarından alınma, bazılarını düzeltirim diye almışım..

    YanıtlaSil
  5. Yenileme-Düzeltme işleri zevkli oluyor değil mi, bir başladın mı arkası geliyor :) Çokta şık olmuşlar:)

    YanıtlaSil
  6. Bende de var birkaç bluz böyle, senden aldığım fikirlerle bende bişeyler yapmaya karar verdim.kenarda duracağına kullanılsın değilmi..Hepside çok güzel olmuş canısı ellerine sağlık..

    YanıtlaSil
  7. Çok şık olmuşlar bence... Ellerine sağlık, gülegüle kullan.

    YanıtlaSil
  8. Öyle Banucuğum.Bir şeylere düzeltince daha bana aitmiş gibi geliyor ne garip..

    Teşekkürler Marifetanne.Fikir verebildiysem ne mutlu bana..

    Sağol Evrenciğim...

    YanıtlaSil
  9. Bir de dikiş dikmeye çekiniyorsun.. Bu dukunuşlar ne kadar önemli, bazen dikişin kendisi bu dokunuşlardan daha kolay, ellerine sağlık canım, güzel günlerde giy.

    YanıtlaSil
  10. Teşekkürler Bahar.Bu azimle sonuda onu da yapacağım gibi..

    YanıtlaSil
  11. nazancım süslemeler çok şeker olmuşlar yaa..yalnız fotoğrafta gömlek koyu gri çıkmış ama çok şık olmuş...ellerien sağlık güle güle giy...
    sevgiler

    YanıtlaSil
  12. Teşekkürler Şule.Ne kadar uğraşsamda bluzu siyah çekemedim, parladı.

    YanıtlaSil